Redigerad kommentar
Är det någon som hör vad reporten säger det sista han säger?
Säger han:
- Stort tack gubben.
haha
Förstår inte varför vi inte får se Bergqvist istället? Men det blir väl ändring på det redan på torsdag.
Det har alltså inte ens gått ett år sedan vi var en storlek större än dessa och vann guld. Nu är Skellefteå flera flera klasser bättre. Hur kan man sköta ett lagbygge så fruktansvärt illa.
bradberry:vadå är han så bra i fotboll, ingen kan väl på allvar mena att an skulle ta en plats i hockeyns allsvenska?
Styrman försöker alltså på fullaste allvar täcka ett inspel enbart med klubban samtidigt som han glider bort från situationen. Haha. Nu är det dock inte där vi förlorar matchen, men dålig, det är han minsann.
Ja om ett litet hopp fanns så släcktes det ikväll. Allt annat än 4 raka är en superskräll.
Jacobsson. Ja vad säger man, tveksamt om han har något mer i kvartsfinalsserien att göra.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
mmmmm.... så kan man ju oxå klara sig undan när fakta blir besvärligt ;-)
#17 Davydkin: Styrman seglar upp jämsides Skoog och Svanberg på Sundlövs bottenlista!
sylf:
såsåså..... det var inte specielt riktat till dig.... ta det lugnt
70 Rodrigues:
"försvara GULDET" hur många inlägg har du lagt på HS om detta???
Tony.... du brukar raljera med eftertryck när t.ex. Huge upprepar nån småländsk groda för 28:de gången........ jag tycker mig se vissa likheter ;-)
Tväst: Varför säger du det till mig?
Jag säger ju för fan att dom gjort en ok match, även om det rann iväg på slutet.
sylf:
Har SAIK ett bättre lag än BIF???..... Ja
Har BIF gjort en bra match såhär långt???.... Ja
Med Brynäs marginaler.... har vi råd med att domarna missar solklara Saikutvisningar???.... NEJ
Försök då att va en aning rättvisa i era bedömningar.... är det för mycket begärt???
Redigerad kommentar
Tyvärr bara att inse att det är så pass stor skillnad mellan SAIK och BIF just nu som det faktiskt är i matchen.
Brynäs gör en ritkigt bra match i två perioder, I sista orkar man inte hålla koncentrationen efter 2-0. Vi har några bra chanser och hade vi fått 1-0 på någon av dom tror jag att det hade varit möjligt. Dock måste någon av dom två ledande kedjorna få till längre anfall så att backarna får återhämta sig. Gunderson kommer inte orka spela 30 minuter varje match om det enbart ska spelas i försvarszon.
Jävligt synd på Jacobsson. Den lilla chansen vi hade blev om möjligt ännu mindre.
Redigerad kommentar