Redigerad kommentar
Fan jag satte 34 spänn på bomben igår och vann 10 000:- och det var andra gången jag spelade just bomben trevligt d:-)
atilla och Gurra88:
Detta står klart och tydligt i regelboken för HS: "Klagomål eller åsikter om raderade inlägg raderas omgående. Kontakta moderatorerna istället."
Vill ni lämna synpunkter så får ni alltså kontakta mig privat.
Egentligen ska jag radera båda era senaste inlägg, allt enligt regelboken. De får stå kvar den här gången men nu vet ni vad som gäller om ni vill framföra något om moderatorarbetet.
Men jag kan säga att jag alltid försöker hålla samma nivå på min bedömning, jag utgår från regelboken helt enkelt. Sedan kan det vara så att vissa olämpliga inlägg blir kvar en längre tid då jag inte är inloggad precis hela tiden, vissa inlägg tas bort i efterhand då jag ser dem.
Det är inte helt enkelt att vara den som ska hålla ordning i den här boken, vad jag än gör så är det någon som är missnöjd eller känner sig orättvist behandlad. Det kommer alltid vara så och det får jag leva med. Det jag kan säga är att om man sköter sig och håller sig sansad i forumet så kommer man inte få sina inlägg raderade, jag raderar inte regelrätta inlägg. Ingen rök utan eld.
Sedan är inte jag någon paragrafryttare, jag förstår att folk blir besvikna och förbannade ibland. Jag blir det själv. Men som det har sett ut här ikväll så måste jag vara stenhård, annars spårar det ur fullständigt.
Men som sagt, kontakta mig privat om ni har något mer att framföra eller vill diskutera detta vidare.
Grattis till våran Gunde som vinner backarnas poängliga tack vare sina två ass ikväll!
Vilket succéförvärv!
Nu lägger vi ner diskussionen om vem som har skrivit vad och vem som har gjort rätt eller fel, jag kommer radera alla inlägg som spinner vidare på det här. Det är Brynäs/hockey som gäller här!
Ni har hållt på hur länge som helst, allvarligt talat. LÄGG NER!
Det är på tiden att Brynäs hyllas för det föreningen gör bra, istället för att ständigt snöa in på det som inte funkar. Rubriken är snodd från GD:s bloggare som uppmärksammar den stolta invigningen av 100-årsjubileet. Det var fanimej gåshud. Tords hyllning! Bilderna från den senaste stormaktstiden! Fullsatta läktare! Stort att läsa att t.o.m. en nykomling som Lavander blev tagen.
Ska Brynäs bli en förening att räkna med på allvar igen, måste alla brynäsare, inte bara dom anställda i organisationen, bidra. Mitt nyårslöfte blir att jag ska fördubbla mitt stöd till Brynäs, ekonomiskt och med närvaro, under 2012.
Dags att dra på smokingen. Gott nytt år alla riktiga brynäsare!
Redigerad kommentar
mattiaskarlgren: Jag håller med dig, forwardssidan ser oförskämt bra ut! Jag tycker att Brynäs har värvat PERFEKTA spelartyper. När jag läser Brynäs laguppställning så vill jag se två producerande och riktigt vassa kedjor, en lite defensivare kedja (även om det såklart ska finnas offensiva egenskaper också) samt en riktig brunkarkedja, en finne i röven-kedja.
Kolla in det här..
Silfverberg-Järnkrok-Lavander (Oj, kan mycket väl bli elitseriens vassaste kedja. Jag tror att vi Brynäsare har lite svårt att greppa hur jävla bra det här ser ut. Motståndarlagen och deras fans kommer drömma mardrömmar om dessa herrar i vinter.)
Widing-Nordquist-Lauritzen (En riktigt bra andrakedja som ska kunna producera en hel del poäng. Det pratas ganska lite om Nordan, han gjorde trots allt 31 poäng förra säsongen vilket är bra.)
Larsson-Granström-Dackell (Ja, här har vi massor med defensivt kunnande samtidigt som det är duktiga offensiva spelare. En kejda som känns väl balanserad och trygg. En kedja att skicka in i viktiga situationer. En klippa att luta sig emot helt enkelt. Ansvar är det första jag tänker på när jag ser kedjan.)
Sandin-Johansson-Ollas (Här är det bara tuta och köra som gäller, förstår ni när dom här trampar igång. Hjärta, fart och fysik! Motståndarna kommer vara helt slutkörda efter ett byte mot dessa. Sandin har bra fart, forecheckar bra och sätter in en tackling när han får chansen. Johansson är en skirdskoåkare utöver det vanliga, kommer gå undan. Ollas är en krigare som aldrig viker sig. Perfekt fjärdeline!)
Vilka fick inte plats då, jo.. Hansen, Wännström och Rohdin. (Hansen är överflödig helt enkelt. Wännström och Rohdin får försöka slå sig in i laget när de har chansen, vid skador, sjukdomar eller andra tillfällen.)
Målvaktssidan tycker jag känns stabilare än förra säsongen, jag tror på Honken faktiskt! Han tar revansch kommande säsong.
Backsidan är ju tyvärr lite darrig, det skulle absolut behövas en stor och stabil back för att jag ska känna mig hyfsat nöjd. Vi får hoppas det kommer så småningom.
Som helhet känns det här laget vassare än förra säsongen, helt klart!