HV 71 - Brynäs IF 11/12-2010
Fick de inte två i samma match mot Djurgården.
Jag tror det är minst fyra de fått den här säsongen.
Brynäs har väl ungefär fått fyra straffar på de senaste fem säsongerna,
eller nåt ditåt.
In med NC på isen förfan!!
Det blir alltid såna här frustrerande matcher i Kinnarps skitarena. HV71 får JÄMT hjälp av domarna om man spelar dåligt. Är det någon jävla konspiration eller?
Nu är det STRAFF också.....
haha
Redigerad kommentar
Du ska se att dom börjar kompensera när HV stängt matchen.
Nu är det ju bara ett lag på isen.
Önerud åker avsiktligt på Greiss som surnar till en aning och ger denne en liten dutt i ryggen när han ligger i kassen.
Varpå Mållgan, den korkade obegåvade idioten utan nån som helst fingertoppskänsla, visar ut Greiss för interference.
Jag har tidigare försvarat domarna men den här insatsen börjar bli mer och mer parodisk från domarens sida.
70 Rodrigues: Domaren vänder matchbilden och HV utnyttjar såklart det, som man alltid gör. Konstigt att de alltid får så förbannat med PP på hemmaplan.
Nu blir det svårt att vända på matchbilden när den är så brutalt vänd. Några PP kan vi knappast vänta oss heller.. Kanske när matchen är avgjord redan.
Hv må¨ste inte jobba så hårt för målen, det måste Brynäs!
Bara att stänga av skiten.
Greiss puffar till muppen lite lätt och han dyker som en svan
Man mår illa.
70 Rodrigues: Ska vi gissa på 2-1 till HV nu.??
Jaa...
Jag hatar att ha rätt
Där kom ett till BP... Hv71 kommer att vinna den här matchen solklart om det fortsätter så här!
Tragiskt att se Hv filma som små flickor, en mach till.
Och Mållgan känner för att hjälpa HV lite mer när Dackell läser Torp, som snubblar över Dackes ena skridsko.
Härligt...
Nu undrar vi bara när kompensationen kommer....
Att vara bra på träningar/vara träningsnarkoman behöver ju inte per automatik innebära att man gör samma saker på matcherna. Custemo dominerade ju varenda träning, men under matcherna....njaeee.
Klarar Brynäs av att göra en till bra period nu då? Det vanliga scenariot är ju att motståndarlaget (HV) tar över totalt och vänder matchen..
Kom igen nu Brynäs, fortsätt KÖRA!