Inte rätta hårdheten och tryggheten
382421 · Nästa » Till forumet
Inte rätta hårdheten och tryggheten
Brynäs har inte den stabilitet, hårdhet och trygghet som krävs för att lyckas i elitserien. Det var gårdagsmatchen ännu ett bevis för. Tredjeperioderna är allt som oftast rena katastroferna. Man kan inte hålla i ledningar, man orkar aldrig varken mentalt eller fysiskt, verkar det som. Varför ska det aldrig gå att få bukt med detta återkommande problem!?