Johan Norrström:
:) mmm...
Men visst är det lite tillspetsat!? En värmläning städar bort guldtränare o trotjänare samt två spelarikoner...!?
Tycker styrelse o VD har uttalat sig för lite, tränarfrågan var ju styrelsens
Dacke o Ove är väl erbjudna att jobba vidare under Thelin
Men ska bli intressant vad som händer m Pecka o Janne nästa säsong...
bifhjärta:
In BZ we trust!
Tänk att fått stirra in i Sundlövs trötta ögon när han tvingas uttala sig om sina kompisar i truppen/ledarstaben...
Johan Norrström:
Jag tycker nog att TJ gör rätt som stannar tills Styrelse/sportchef säger annat, han anser väl att ingångna avtal skall hållas och att sitta kvar tills nån annan tar över.
Men visst hade det väl vart en väckarklocka för spelarna om han bara tagit sina pinaler och gått efter den långa förlustsviten.
Nu väntar jag med spänning på att "Bulaneffekten" gör Brynäs till ett lite stabilare lag som klarar säsongen utan kvalspel..... finns väl ivf några som reagerar på den nya rösten och inspireras av att kanske få spela i nya formationer.
@tjugo8 Brodin va med idag. Gillar det mesta jag ser, är som natt och dag mellan tommys träningar och bulans
Redigerad kommentar
Kan vi tänka oss något sånt här mot Växjö?
Starkbaum (Holmqvist)
Andersén Djoos
Slovak Kilström
Eklund Bertilsson
Westlund
Sweatt Scott Rödin
Wallace Nordquist Lindblom
Brodecki Blomqvist Brodin
Pa.Westerholm Niinimäki Po.Westerholm
Lööke
PP1:
Slovak
Scott
Wallace
Rödin
Sweatt
PP2:
Djoos
Brodecki
Brodin
Lindblom
Niinimäki
Brynäsgubbe:"... jag ger dem 5 matcher innan jag vill se riktigt tydliga skillnader."
Då är serien nästan slut ju...
Clarence: Ja,lite får vi nog sansa oss. Det var ett tag sen vi gjorde en bra match i Växjö. Eller på bortaplan överhuvudtaget. Lakers är starka med två nya fräscha transatlanter i laget också.
Jag hoppas dock att vi ska se vettiga och rejäla ut på isen. Mindre hönsgård.
Redigerad kommentar
Hoppas att Bulan på sikt kan få ordning på Brynäs försvarsspel och hittar ett mer frekvent fungerande lagspel. Kan inte tänka mig att Thomas kommer tillåta att någon slarvar med backchecking och det nödvändiga hemåtjobbet. Får laget och Bulan ordning på defensiven finns det hopp. Spetsen finns ju där och bredden ser helt okej ut. Det finns alla möjligheter att få både offensiv och defensiv att fungera på sikt. Men vägen dit är nog längre än vissas tålamod.