« Föregående · 2971294 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Farsang: å sen har dom trista äggätarna ledning så klart. Kan vi bli av med den jävla skitföreningen nån gång.
+ 3
Danne66: Ja man får hjärtstillestånd när det är spel i egen zon, gäller och härda ut FBK lär gå på rent adrenalin nu i 1:a.
BIF Kungen: Kom precis hem. Vill se ett jävla jobb från start nu, med Cam i ryggen kommer Fbk gå på rus men kan vi få ned farten i mittzon och få stopp på deras förmodade atackspel så kommer det smyga in sig osäkerhet hos fbk-spelarna med deras förlustsvit.
Färjestad gillar sin ryggsäckshockey, drar hillström ner till isen genom att hänga i armen, sen kör en handske in ansiktet i en situation kort efter det
Hoppas Ölunds andra byte visar att han kan åka skridskor. Aldrig sett karln så seg innan 🫨 såg ut som att någon tejpat hans skenor med silvertejp
+ 3
Segt att Larry är sjuk när den kedjan vaknat till rejält nu :/
Men hoppas Hillström tar för sig 🤩
Men hoppas Hillström tar för sig 🤩
+ 2
Forsberg 1978: Tor att det är dålig timing att möta FBK idag.
Nu tränare, förlust senast, hemmamatch 😬😬😬
Hoppas jag har fel vänner 🇩🇪🇩🇪
Nu tränare, förlust senast, hemmamatch 😬😬😬
Hoppas jag har fel vänner 🇩🇪🇩🇪
Kan man få tillbaka de senaste 10 minutrarna av sitt liv? Kan man kräva ersättning på något sätt? Detta var det märkligaste jag sett. Surrealistiskt....
+ 3
Grin-Olle:
Mycket har man sett på 40 år. Men det där var fanimej det beigaste jag någonsin skådat i en sporthall.
Mycket har man sett på 40 år. Men det där var fanimej det beigaste jag någonsin skådat i en sporthall.
+ 4
Forsberg 1978: har varit på några matcher.
De senaste blivit bjuden, har en kompis som är rik på riktigt. Har bjudit mig och vårt kompis-gäng sen barndomen, typ 12 pers varje gång. Lyxhotell, privattklubbar och fine dining. Han är också Arsenal-fa n…
Övrigt: FBK gör verkligen skäl för dansbands-träsk, party-killer innan match….
De senaste blivit bjuden, har en kompis som är rik på riktigt. Har bjudit mig och vårt kompis-gäng sen barndomen, typ 12 pers varje gång. Lyxhotell, privattklubbar och fine dining. Han är också Arsenal-fa n…
Övrigt: FBK gör verkligen skäl för dansbands-träsk, party-killer innan match….
+ 1
Forsberg 1978: om jag skär åtta lökar framför nosen så kanske jag blir lite blank i blicken. Så mycket berörde det här spektaklet
+ 1
Forsberg 1978: Idag vill jag se ett påslaget Brynäs från början, tror vi har bra chans mot ett sargat Färjestad.
Huss888: Haha. Tänk när han stod sammanbiten och förklarade i början av september att dom (Brynäs) inte hade tränat med puck en enda gång, ännu. Spelarna såg ut att avsky honom redan efter premiären mot Oskarshamn. Men han var omtyckt (dom vågade inte annat) i Malmö.
Forsberg 1978: Kan vara det mest malplacerade någonsin i SHL inkl Elitserien....
+ 3
Bengt Ramen:
Tänkte precis skriva desamma hahahaha bra uppläaddningsmusik HAHAHAHAHAHA
Tänkte precis skriva desamma hahahaha bra uppläaddningsmusik HAHAHAHAHAHA
« Föregående · 2971294 · Nästa »