« Föregående · 3002480 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jajamän varenda sekund och vi ligger fortfarande under mot kvalklara shl jumbon i en ren avgörande match för topp 6 för brynäs, vad jag vet ska man göra mer mål än motståndarna för att vinna eller har jag missat något?....
+ 2
BIF Kungen: var bombsäker på bortdömt då han nuddar målvakten i målområdet. Brukar ju vara jättehårda på det, så den linje dem hållt innan så borde det dömas bort. Jag tycker det är ett solklart mål men inte den linje domarna haft
+ 2
Att man är totalt överlägsna HV ikväll allt utom effektivitet. Målvaktsspelet kan ju alla som tjatat om att Clara ska stå njuta av.
+ 2
BIF Kungen: Äntligen lite medstuds. Allt har fan gått HV:s väg idag. Suckkk. Videobedömning.
Brynäs utan Rödin är inte brynäs !! Bänka Bäckström i PP vi hade bättre utan honom !
+ 1
{11195}: Förstår att du blev avstängd. Frågan kvarstår dock, vad är du mest nöjd med idag? Domarna kan vi nog utesluta.
Tamejfan Rödin är tillbaka!!! Helvetes fittan va viktigt att han får göra mål
+ 1
Blå grottan: Efter en usel start. Jojolaget Brynäs förlänger säsongen men frågan är om vi tar några fler segrar i år?
Blå grottan: ja FBK gjorde väl sitt mål under pushen så nått gav den ju alltid
Motivation slår återigen "klass" knepigt att laget med motivation är tabell jumbo och kvalklara samtidigt som laget med "klass" spelar för topp 6....
+ 1
Blå grottan: Blir galen på Kinvall som visar så stor egoistisk sida. Han tänker enbart på sina poäng istället för att tänka på laget.
+ 2
rafalski: Är inte ny serru. Blev avstängd en gång i tiden då jag tyckte att domarna var värda en hel del olycka.
Bäst i kväll är nog alla som inte ens klarar av att skilja mellan de och dem i skrift, men som trots det skulle kunna styra ett SHL-lag till final med sina hjärnor.
Bäst i kväll är nog alla som inte ens klarar av att skilja mellan de och dem i skrift, men som trots det skulle kunna styra ett SHL-lag till final med sina hjärnor.
Forsberg 1978: nej men alla gamnackar sitter och pissar, trots att Brynäs gjorde en bra push
Horace76c: 1 mål av oss ka beytyda mycket då kanske dom inte kan spela på x i luleå ifallvi får en kvittering den matchen är ju antagligen slut innan våran
Forsberg 1978: Borde ha varit kvitterat redan sett till chanserna första fem i tredje.
Horace76c: med lite tur ja. Hoppas att Malmö inte vinner eller kryssar mot Frölunda också…
Tycker inte förtjänar topsex om vi torskar idag och får hjälp.. men tabellen ljuger väl aldrig antar jag...
« Föregående · 3002480 · Nästa »