Inlägg: 3035425
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Kopacka vs Charlie... Skulle snarare säga Svrcek VS Charlie. Annars tänker Alcen fattigt och veligt
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: han finnen har väl ett par nhl-säsonger i närtid när han producerat bättre än Kempny gjorde i Ahl, är åtta år yngre och har 20 poäng på sista 24 matcherna.
Han kan ju suga ändå men det är rätt högt ställda krav om man inte tycker att han är en klar uppgradering
Han kan ju suga ändå men det är rätt högt ställda krav om man inte tycker att han är en klar uppgradering
+ 9
Clara vs Chrona
Kempny vs Välimäki (inte helt klart)
Witkowski vs Johansson
Pettersson vs ???
Scott vs ???
Kopacka vs Forslund
Vesel vs Gästrin (inte officiellt)