« Föregående · 2941331 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
atilla: Han stör inte Rifalk, och han får god hjälp av Kuhlman att hamna där. Men han skall inte vara där. Men det känns som att det blivit mål om det varit mot oss…
Tredjelinan med Kopacka i spetsen verkar dock het idag.
Tredjelinan med Kopacka i spetsen verkar dock het idag.
+ 5
Ska zebrorna försöka hitta nått fel nu med??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 5
Jockster : Bobby tvärbromsar för att undvika. Får hjälp av möglebacken å stryker lätt mot målvakten som redan är på fel plats i buren . Ynkligt av shl domarna . Vad ska domarna göra nu ?
Så djävla rättvist
Så djävla rättvist
+ 3
Man ser iallafall mer spelglädje och fantasi i dem senaste matcherna. Istället för sargkludd och frustration!
+ 2
Brynäsaren1912: även fast vi har spelare i målgården, och han blir intryckt så är de minimal kontakt med målvakten.
+ 1
Thellen: Så svag nivå i SHL… Han nuddar ju inte ens målvakten. Sänker svensk hockey med den här låga nivån.
+ 3
Vi har fått flera såna där emot oss denna säsong. Förstår inte hur svårt det ska vara att ha samma regelbok för olika lag
+ 7
Driver in i målvakten? Inte direkt så att han gör de självmant, han bromsar ned innan
+ 2
Hur blev det så här? Vi ska vara rädda för ett grönt gäng gröthalsar . Nu stoppar vi mögle å visar var hockeyn hör hemma .
+ 1
Honken72: tänkte också laga mat, men vet hur det kommer bli🤣 beställa kebab med 5 min kvar av andra perioden.
Men skål🍻
Men skål🍻
+ 1
Lördagkväll, chips, öl o hockey. Man kan ha det sämre. Tyvärr så ligger matlagningen på mig, vilket jag får fixa på 2 x 17 minuter.
Nu kör vi! ❤️💛🖤
Nu kör vi! ❤️💛🖤
+ 2
Cardigan Daffipoff: inte tillräckligt ful enligt zebrorna som jag hänvisar till. Men så klart ….
« Föregående · 2941331 · Nästa »