1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 777280 inlägg · 7967 ämnen

SÄSONGEN 2017-2018

Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: idag vinner vi va !?

Skrubben: Kan aldrig vara fel att prova juniorer redan nu, speciellt när Liljewall varit tämligen osynlig!!

Lindström: Bra!

{8302}: Såg just det, Zanetti extra,

Skrubben: Ersson går in i laget...Har jag missat något?

Bjurström går in i tredjekedjan istället för Liljewall. Nu känns det plötsligt värt att man tagit sig till Gävle för kvällens match 😁

Inkazar: Hmm du klandrar alltså mig för att jag inte har full koll på när du som jag inte känner är sarkastisk på ett forum...?

Och ja, jag vet vad ironi är...Jag är utbildad beteendevetare..
Men tyvärr så ingick inte kursen "tolka signaler på ett internetbaserat forum" på min utbildning..

{7003}: Det mest ironiska när jättarna faller är att deras publiksiffror sjunker medan alla motståndarlagen fyller ladorna för det kommer något gammalt storlag på besök. Fulla hus i Sura, Hallstahammar och Köping när VIK Hockey kommer på besök. Samma visa i Västervik när Modo, AIK och Leksand kommer förbi. Björklöven, SSK och Timrå har tyvärr redan förlorat sin lyster.

Inkazar: Så du menar att man inte får skriva nått om sånt som alla är medvetna om...

Det är ju det enda som det skrivs om här....

Nu är detta skrivet med glimten i ögat😀😀

{7003}: suck. Jag tyckte bara det var en rolig grej eftersom dom hade en rejält värdelös siffra mot IKO igår. Du vet, avdelning ironi.
Det du skriver om är nog alla jäkligt medvetna om.

Inkazar: Ja alltså ska vi göra en sådan jämförelse så kan du ju tänka dig hur det skulle sett ut i Gävle ikväll på läktaren om vi ex åkt ur SHL för någon säsong sen istället för att plockat in Bulan den säsongen som räddades oss ifrån att kvala nedåt och tog oss till kvartsfinal ist..

Tänk 3 raka säsonger i Allsvenskan och ikväll match mot Oskarshamn... Mår dåligt av tanken.