Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Typiskt att den skulle gå i stolpen istället för att resultera i 3-1 direkt.
Bra gjort av Rödin.
Ska bli kul och se om vi kan komma ikapp nä just det vi kan ju bara tappa en 3-0 ledning ursäkta mig!!!
1:an får Dacke ta på sig, Greiss borde ha tagit skottet. 2:an är Carlssons och trean dommarens,
Redigerad kommentar
sylf: Det tycker inte jag heller. Utespelarna ska ha sig en jävla utskällning i periodpausen nu.
Defensiven, offensiven och PP't vi hade.. Allt har varit v ä r d e l ö s t!
Snabbt mål i andra och sedan får vi hoppas på lite kompensation från domaren som även han skämde ut sig i första
Dacke och Jonte har för övrigt inte bara slarvat vid målen, Jonte ser inte bra ut i passningsspelet alls...
Den nye målvakten ska inte komma och tro att han är nåt...
Ska fan kliva ner i båset och ge Dackell en fet smäll,hans agerande vid 0-1 när han står och kladdar på blå är så dåligt att man mår illa.
Visserligen ska Grajsen ta både ettan och kanske tvåan med,men det är ju rena Autobahn i våran zon.
Korven var i alla fall god i AXA;)
Kanske skulle ha tränat i helgen istället för att sitta o småmysa med en påse OLW ? usch...oacceptabelt,Brynäs.
Alltså Nordquist??? Hur länge ska det här få pågå?
Han skulle inte ens platsa i allsvenskan för tusan
Men att dom haft ledigt flera dagar syns ju ivf, tror inte en passning vart på bladet. Sen kan man undra varför PP får se ut som det gör, andra uppställningen är om möjligt ännu sämre.
Redigerad kommentar
FÅR MAN SKRIVA SÅ?????????????????????????????????????????????????????????
VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA DAGIS??
Vänder vi detta ska jag fan ut och springa imorn. Jävla skitmatch...
Sen att Dackell o alla backar suger är en annan femma...
2mot1 läge, friläge, 5-3 spel
Vilken jävla debutmatch.
Och Brynäs skämmer faktiskt ut sig i första perioden, frågan är om vi orkar komma tillbaka överhuvudtaget nu.
Domaren har varit bedrövlig...
Vafan är det här! Det blir mycket utvisningar på en match om domaren ska ta för sånt där..
USCH!