Frölunda - Brynäs IF | 27/10
« Föregående · 603554 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: Och du är säker på att de har rätt? Allt är ju relativt vettu. Om du inte ser matchen själv kanske du inte ska uttala dig så tvärsäkert.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander och westerlind:
De har ett C-18 kassettband, som ingen får tappa bort.
De har ett C-18 kassettband, som ingen får tappa bort.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
claesw: Molin blek hela säsongen sa komentatorn, jag tycker han har varit bra hela säsången hitils.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz:
Är inte intresserad av fjortisar som är irriterad på sitt lag fast de leder.
Är inte intresserad av fjortisar som är irriterad på sitt lag fast de leder.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Bonuz: Det är väl ett dåligt skytte från Indianerna
Bonuz: Det är väl ett dåligt skytte från Indianerna
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
piff: Frölunda suger idag, bränner alla lägen men målisen spelar bra!
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz: det säger en hel del brynäs målvakt måste vart väldigt bra, eller är det frölunda som e dåliga?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
olle alla kör samma musik alla matcher. Byts säkert efter Jul
olle alla kör samma musik alla matcher. Byts säkert efter Jul
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH! Nu när vi skulle få PP så måste dom naturligvist skjuta skott över sargen .. SUCK !
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bonuz:
Någon som kan förklara snabbt hur matchbilden är, dom säger inte så mycket på radion.
Någon som kan förklara snabbt hur matchbilden är, dom säger inte så mycket på radion.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
HF: Ååååh, Doctor, doctor med UFO - det är grejer det.
För övrigt var jag lite milt ironisk om Stiff Upper Lip, Tush och Suffragette City. Någon mer än jag måste väl upptäckt att dessa låtar spelas med 101% säkerhet i minst en av periodpauserna?
För övrigt var jag lite milt ironisk om Stiff Upper Lip, Tush och Suffragette City. Någon mer än jag måste väl upptäckt att dessa låtar spelas med 101% säkerhet i minst en av periodpauserna?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Verkar vara klasskilnad, ge biffarna lite bananer så Salo får lite träning.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
HF: Kan vi ha börjat med Muhammed Alis taktik? Ställa oss mot repen och låta motståndaren slå sig trött och sen gå till anfall?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Hong Kong ringde och så j-a illa är det inte och den sista utv vid målet var väldigt lättköpt. Vi gör snart 3st mål enl mitt ölglas
Hong Kong ringde och så j-a illa är det inte och den sista utv vid målet var väldigt lättköpt. Vi gör snart 3st mål enl mitt ölglas
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
munkas: "Dacke ut för hakning...Skridskoåkningen är kanske inte vad den borde."
Men Witehalls filmning höll iaf hög klass....
Men Witehalls filmning höll iaf hög klass....
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
westerlind: Ja man sitter här med myspinne å lyssnar på ett klassiskt gitarrsolo :)
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Dream Team:
Äntligen - först "Stiff Upper Lip" och nu "Tush" - kvällen är räddad.
Äntligen - först "Stiff Upper Lip" och nu "Tush" - kvällen är räddad.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Det låter som att ni ska vara rätt så tacksamma för att det bara står 1-0.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Dacke ut för hakning...Skridskoåkningen är kanske inte vad den borde.
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Vi anfaller ju inte ens .. hur hade Boorken tänkt att vi skulle göra mål då ? Självmål av Salo eller ? :P
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Någon som vet någon sida som visar alla resultat lite snabbare än aftonbladet?
Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Frölunda har det mesta av spelet, men Brynäs försvarar sig bra och hänger med i matchen .. nu börjar dock Frölunda ta över mer och mer .. men Brynäs har spelat bättre än i dom senaste matcherna ! 7min. in i andra !
« Föregående · 603554 · Nästa »