Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Ni vet att BIF spelar borta va´, grabbar? Borde skrivas mer om detta komplex snart. Det är ju sanslöst att inte kunna vinna en bortamatch vid full tid på snart fyra månader. Måste vara rekord väl?
Du är klokare än så, nytt år, ny budget
In m Slovaks pp-Slägga nu
70 Rodrigues: Tror Björklöven har rekordet sett till en full säsong. Men vi behöver typ 2 eller 3 poäng till för att passera deras notering. TROR jag.
Ta detta med lite salt.
Om tabellen slutar som i detta nu får vi Luleå i Play-in. Åker hellre mot dem än "varje år" mot Färjestad.
Var är Honken? Feberfrossa i tre veckor?
Äh, åk hem och lägg er Brynäs för ni ser så jävla trötta ut 💤💤💤💤💤
Redigerad kommentar
Frölunda har hittills på åtta perioder den här säsongen 13-1 på Brynäs i sin hemmaborg.
Är det förresten nån som vet varför det där "Västra" numera allmänt tagits bort när man pratar och skriver om Frölunda? Fram till för ett par decennier sedan var det alltid Västra Frölunda som var lagets vedertagna namn och i allas mun.
Har inte CMore råd med att ha en av deras "riktiga" ordinarie kommentatorena
i deras "andrakanal"? Väldigt jobbigt att höra sån där infantil göteborgsdialekt
från de finare kvarteren, i en hel match.
Det blir lite väl mycket lokal-tv över det hela.
Förvisso, men då kan man lika gärna vila nyckelspelarna inför 3e så att vi i alla fall slipper fler skador denna match.
Jag hade inte räknat med några poäng denna match men lider av att det ser ut som NHL Allstars mot Somalias VM lag i bandy 😉