1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779099 inlägg · 7967 ämnen

Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14


Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Så jävla dåligt, snacka om vad målvakterna betyder.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Men vad fan ska man säga? JJ håller inte, det har han visat flera gånger om.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Steenm: Jag är inte allergisk mot sånt, and you just proved my point.

Jahapp, game over då.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Ta ut sållet nu! Fan!

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Davey_22:
Jahapp, det var det. Tänk vad en målvakt kan vara avgörande.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14

Brynäsgubbe: Vadå "som sagt"? Håll inte på med något jävla "jinx" och sådana fjantfasoner, allergisk mot sånt strunt.

Riktigt tråkigt men riktigt väntat, det är så ett topplag agerar.


Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Sondre Olden kan ju bli hur jävla bra som helst. Stor! Stark! Snabb! Nosar upp målchanser! Bränner dem tyvärr...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Huge: Synd att släppa den, borde han tagit. Annars bra period.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Trist att vi inte kunde ta ledningen på nåt av våra fina frilägen. Tycker ändå killarna har gjort en stark period hitills.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Steenm: Som sagt...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Steenm:
Fan också, att vi skulle släppa in ett efter att ha bränt 2 frilägen kunde man ju ge sig fan på.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Steenm: Mkt bra start efter BP. Så här måste man möta Frölunda, och därför dom förstås 1-0 efter att vi bränt 2 frilägen. Surt, bara att komma igen...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Oväntat.......

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Brynäsgubbe: Jo, för killarna har gjort det väldigt BRA. Åtminstone i spel 5m5. Frölunda känns än så länge ganska bleka. Men det står 0–0, så det spelar ingen större roll. Men positivt!

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Steenm: Säg inte så... 😓

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
BRA start!

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14

Olden, Olden, Olden...

Orkar inte vänta längre! SÄTT den någon gång! Men fin räddning...


Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
"Vara med från start"
BP efter 25s...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
moment22: Äh fyfan. Vad nu då...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Kul att se JJ. Nu jävlar kör vi. Inget att förlora ikväll.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Zappaholic: Perfekt match att vila Starky, så att han får ladda batterierna.
Vi har lämnat svackan bakom oss och uppträder åter stabilt och med självförtroende.
Ingen kräver att vi ska vinna i Scandinavium, vi kan spela avslappnat och därför tror jag på bra chans trots allt. Kan vi bara fixa första 10 då dom kommer sättande i 190 knyck så är halva slaget vunnet.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Powerfade: Sjuk? Skadad?

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Zappaholic: Nej nu krävs det ett mirakel. Hoppas Starky är tillbaka på lördag.

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
moment22: Tror nog att det blir mycket svårt att knipa poäng med Starkbaum. Nästan omöjligt utan. Vi behöver knappt bli besvikna vid förlust...

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Ingen Starkbaum idag.....

Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14

3-2 till Frölunda.


Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14

70 Rodrigues: Usch vad pisk vi kommer få idag. Vårt bortaspel har varit bedrövligt egentligen hela säsongen. 😣 (Förutom mot DIF).

5-1.


Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Imorgon är det upp till bevis, det blir givetvis mycket tuffare än igår. Tar vi poäng så ska vi vara mer än nöjda.

Tips: 4-3

« · 1641905

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)