Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
« Föregående · 1203178 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Jävligt bra första period av Brynäs! Orättvist att Frölunda fick in det där jävla skitmålet på slutet dock.
Kahnberg är het - nätar senare idag!
Kahnberg är het - nätar senare idag!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Skitstöveln: Ja känns ruskigt surt att vi inte fick behålla ledningen inför andra! Säg inte att det blir en hedersam förlust! Det värsta som finns..
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Pettersson ska ha 2+10 för sin "tackling" i ryggen, solklart att han trycker ifrån med klubban, sånt måste stävjas...men domaren pissar på oss.
Oves 2a som det blir mål är inte heller utvisning, jag räknade till 3 likadana lägen där han släppte dem på frölunda.
Bra spel av Brynäs.
Oves 2a som det blir mål är inte heller utvisning, jag räknade till 3 likadana lägen där han släppte dem på frölunda.
Bra spel av Brynäs.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Tyvärr lär det här leda till en förlust. Vinner man inte en sådan period så vinner man sällan matchen.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MarcusElving: Första 20 ser riktigt bra ut!!
Fan har alla susp på sig idag månne? Måste säga att Laurtizen ser riktigt het ut idag!
Den enda som sett spak ut Markan..
Fan har alla susp på sig idag månne? Måste säga att Laurtizen ser riktigt het ut idag!
Den enda som sett spak ut Markan..
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Äntligen bra spel av Brynäs.. Jobbigt att oturen infinner sig samtidigt.
2-0 til Brynäs efter förstavore nästan i underkant.
Hur som haver..Fortsätt på detta vis och det blir seger över fiskrenset.
2-0 til Brynäs efter förstavore nästan i underkant.
Hur som haver..Fortsätt på detta vis och det blir seger över fiskrenset.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Qvarre: Har svårt att se att man ska kunna vinna nu.. Frölunda spelarna lär väll komma ut heltaggade och köra över oss.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Två PP mål, nästan så man måste nypa sig i armen. Stundtals bra spel och riktigt surt att dom får en sen kvittering. Eero har sumpat en del feta chanser som borde resulterat.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
rafalski: Otroligt vilka chanser Brynäs bränner!!!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Lindström: Tror fan att Markan är spak efter den fan-flykt som genomfördes i tisdags i Läkerolen. För honom måste det ha känts som att bli landsatt ensam på Omaha Beach medan resten av invasionsstyrkan satt kvar på transportfartygen.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Lär bli en hedersam förlust men efter den här insatsen törs man i alla fall se SSK-matchen på lördag.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MEN SÄTT CHANSERNA ANNARS BLIR DET TORSK FÖR HELVETE!!!!!!!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
AVGÅ: Nu är det nära, fan om någon hade haft en lång klubba ner den dök upp bakom Honken
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
65selander: VAD HÄNDER MED VÅRT BRYNÄS? Kan ju för fan spela PP, enda negativa är att varje gång Molin har pucken så går det cirka 10 sekunder innan han släpper pucken...
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Det börjar kännas som alla lägen som Brynäs missar blir avgörande! :P
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
zpith: Som du skriver så håller Molin pucken för länge utan att röra om i boxen
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Det är svårt när Dackell och Molin tävlar om vem som kan hålla i pucken längst!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MarcusElving: Tycker ändå det är några riktigt bra PP, i stort sett bara målen som fattas.....Rätt viktigt i och för sig...
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
sylf: Jag sitter i chock tillstånd.. Har Brynäs spelat så här bra någon gång denna säsong? Ta mig fan allt stämmer utom avsluten, Rödin o Silfverberg dominerar ju när dom är inne.. Roligt att se.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Näe vänta ska ni se så kommer utvisningarna på Brynäs snart..
Sätter vi inte våra chanser så spelar det ingen roll hur bra vi spelar! Det håller helt enkelt inte.. Jag blir så less
Sätter vi inte våra chanser så spelar det ingen roll hur bra vi spelar! Det håller helt enkelt inte.. Jag blir så less
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
sylf: Bästa spelet sen Czarnecki tillträdde!
FORZA!
FORZA!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
sylf: Idd, dom gör det riktigt jävla bra.. Han spelade väll med Kahnberg och Nordquist? Som också spelar riktigt riktigt bra.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
zpith: Så jävla enkelt kan det vara att göra mål... SUCK
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Så ja! Vad var det jag sa!
Äckelråttan Blomdahl underbart framspelad av Kudden, kan det bli värre!
God natt
Äckelråttan Blomdahl underbart framspelad av Kudden, kan det bli värre!
God natt
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Låter som att Brynäs är riktigt heta ikväll!! (typiskt att man bara lyssnar på hockey ikväll) fortsätt som det låter nu o ös på hela jävla matchen så vinner vi kke tom! =) (kunde man ALDRIG tro sen den senaste matchen..!) Så hör jag 3-2 nu....Fan va typiskt! =(
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MarcusElving: Ja, man MÅSTE sätta såna chanser, annars går det åt helvete!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MarcusElving: Inte visste jag att Kudroc hade sånt spelsinne... :-(
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Och jag vill inte höra Czarnecki skylla ifrån sig om att Brynäs var bättre men vi hade oflyt i avsluten, bla bla bla! MÅL måste göras när man har så mycket lägen..Annars vinner man INGEN match!
Förstår inte vilka matcher vi ska vinna om vi inte vinner denna?
Förstår inte vilka matcher vi ska vinna om vi inte vinner denna?
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Anders Berg: Jag tror faktiskt vi har gjort våra mål i matchen.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
MarcusElving: Det är matchen på lördag vi måste vinna. Var väl ingen som på allvar trodde på poäng mot Frölunda? Dom bra lagen behöver hälften så många målchanser som dom sämre för att vinna. Visar sej rätt tydligt idag.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Jajjen: Beskylla Czarnecki för denna frölust, om det nu blir det vore idioti.. Vad mer kan han göra? Kanske kliva in själv och sätta upp den i nättaket? Nja.
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Jajjen: Inför matchen trodde jag inte det, men kollar man på spelet så borde matchen nästan vara avgjord till Brynäs fördel redan. Klart man blir förbannad!
Känns ju bra att Timrå och Modo leder också, Not!
Jag har ingen bra känsla inför fortsättningen av säsongen alls faktiskt.. vi dalar som en fallskärmshoppare med trasig fallskärm i tabellen pga att vi inte kan göra mål..
Känns ju bra att Timrå och Modo leder också, Not!
Jag har ingen bra känsla inför fortsättningen av säsongen alls faktiskt.. vi dalar som en fallskärmshoppare med trasig fallskärm i tabellen pga att vi inte kan göra mål..
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
zpith: Näe, så här långt har Brynäs spelat bra, men det är nu man skiljer män från möss!
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
1 poäng till kval, 3 poäng till sistaplatsen. Tabellen börjar sätta sej.
« Föregående · 1203178 · Nästa »