Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
« Föregående · 1418823 Till forumet
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Så här vill jag se laget imorgon:
Målvakter: Holmqvist(Svedberg)
1:a Ekholm-Bertilsson Johansson-Larsson-Widing
2:a Gunderson-Andersén Silfverberg-Järnkrok-Rohdin
3:e Sundqvist-Jonsson Lauritzen-Nordqvist-Granström
4:e Ollas-Lavander-Wännström
Extraforward: Molin
7:e back Löf
Målvakter: Holmqvist(Svedberg)
1:a Ekholm-Bertilsson Johansson-Larsson-Widing
2:a Gunderson-Andersén Silfverberg-Järnkrok-Rohdin
3:e Sundqvist-Jonsson Lauritzen-Nordqvist-Granström
4:e Ollas-Lavander-Wännström
Extraforward: Molin
7:e back Löf
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Granström - Larsson - Johansson
Silfverberg - Järnkrok - Rohdin
Lauritzen - Nordquist - Widing
Ollas- Wännström - Lavander
så vill jag se kedjorna! =)
Silfverberg - Järnkrok - Rohdin
Lauritzen - Nordquist - Widing
Ollas- Wännström - Lavander
så vill jag se kedjorna! =)
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Vi slipper kanske dansken ikväll...
Stålnacke blogg (AB):
"Frölunda har endast Henrik Tömmernes uppsatt på skadelistan. Danske succémålvakten Frederik Andersen var petad senast och enligt Sportbladets uppgifter får Magnus Hellberg chansen från start även i kväll.
Hos gästande Brynäs saknas alltjämt Andreas Dackell och Mads Hansen. Jakob Silfverberg som fick en puck över munnen senast kommer till spel med galler i kväll. Det mesta tyder på att det är Johan Holmqvist som tar över förstaspaden.
– Efter omständigheterna mår han bra, så han åker med ner till Göteborg, säger tränaren Tommy Jonsson till klubbens hemsida om Silfverbergs form."
Stålnacke blogg (AB):
"Frölunda har endast Henrik Tömmernes uppsatt på skadelistan. Danske succémålvakten Frederik Andersen var petad senast och enligt Sportbladets uppgifter får Magnus Hellberg chansen från start även i kväll.
Hos gästande Brynäs saknas alltjämt Andreas Dackell och Mads Hansen. Jakob Silfverberg som fick en puck över munnen senast kommer till spel med galler i kväll. Det mesta tyder på att det är Johan Holmqvist som tar över förstaspaden.
– Efter omständigheterna mår han bra, så han åker med ner till Göteborg, säger tränaren Tommy Jonsson till klubbens hemsida om Silfverbergs form."
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
känns som en solklar förlust ikväll... men får trösta med kebab och öl...
5-1 till Frölunda 5
5-1 till Frölunda 5
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Erat: Bara jag som har en bra känsla? Tippar 2-2 efter full tid.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Tips: 4-2
Mål: Johansson o Gunderson.
Nu drar jag ner till Harrys o ser matchen :-)
Mål: Johansson o Gunderson.
Nu drar jag ner till Harrys o ser matchen :-)
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
70 Rodrigues: klart att Brynäs vinner, Frölunda har spelat över sin förmåga man nu var det stopp. 1-6
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Slänger in ett tips jag också..1-3 "Widing ggr3"..
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Stecklarn: Nja idag blir det torsk tyvärr med 4-1 målet gör Ekholm!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
foppa78: Haha vad yrar gubben Boork om? "Lasse Jonsson jätteviktig pjäs i PP för Brynäs just nu".
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
leovalkama:
Löf går in istället för Lasse, fan det blir ju två backförstärkningar på två matcher! ;)
Löf går in istället för Lasse, fan det blir ju två backförstärkningar på två matcher! ;)
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
tur att det finns mycket tid att komma tillbaka på
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
sylf:
Men målet får fan Sunken ta på sig, det var ju två missar från hans sida som ledde fram till det.
Men målet får fan Sunken ta på sig, det var ju två missar från hans sida som ledde fram till det.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
tompap71: Som sagt, Sunken må vara en kämpe med en härlig inställning men elitserieklass håller han inte.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Huss:
Nej, just nu känns Carlsson som ett bättre alternativ.
Nej, just nu känns Carlsson som ett bättre alternativ.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
tompap71: Efter 16.55 hörde jag Widings namn!!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Frölunda känns inge bra. De sög senast också, lagen möttes!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Kan tyvärr inte se matchen idag utan får förlita mig till SPortbladets Elitserien Live och Radiosporten!
Märkbart efter 1 perioden,
Sunken - löf -2
tekningar 5-12 till BRYNÄS (när fan vann dom tekningarna senast?)
Gunderson 3 skott!! Han är på Gång! :D
Märkbart efter 1 perioden,
Sunken - löf -2
tekningar 5-12 till BRYNÄS (när fan vann dom tekningarna senast?)
Gunderson 3 skott!! Han är på Gång! :D
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Ove Myling:
80 minuter utan mål mot Frölunda nu. Det är för dåligt.
Det ska dock inte vara omöjligt att vända.
80 minuter utan mål mot Frölunda nu. Det är för dåligt.
Det ska dock inte vara omöjligt att vända.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
sylf: Brynäs pressar och missar lägen men frölunda gör målen ftfan vad man känner igen detta
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
foppa78: Ja, det är inte TIK eller Modo vi möter nu, det är ett lag man måste slå om man ska ta guld!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
sylf: Hela laget ser segt ut, ingen som tar det där sista skäret eller tar i till 101%.
Fortsätter dom såhär blir det torsk med 4-1 tröst målar gör Carlsson..
Fortsätter dom såhär blir det torsk med 4-1 tröst målar gör Carlsson..
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
sylf: Inga guld delas ut bara för att man slår Frölunda i oktober.
Sur första period där vi blir hårt straffade via ett par vådaskott, som det känns. Dessutom usel markering vid 2-0.
Frölunda är täta i defensiven och ger inget gratis, ädnå har vi skapet ett par riktigt vassa chanser.
Märks att dom har självförtroende i egenskap av serieledare och bra spel så här långt.
Tycker ändå att vi är minst lika bra så här långt, det som skiljer är 2 onödiga skitmål, men sån här hockeyn ibland.....
Sur första period där vi blir hårt straffade via ett par vådaskott, som det känns. Dessutom usel markering vid 2-0.
Frölunda är täta i defensiven och ger inget gratis, ädnå har vi skapet ett par riktigt vassa chanser.
Märks att dom har självförtroende i egenskap av serieledare och bra spel så här långt.
Tycker ändå att vi är minst lika bra så här långt, det som skiljer är 2 onödiga skitmål, men sån här hockeyn ibland.....
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Huge: 3 skitmål nu, märkligt att det bara är ett lag som får dom...
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
foppa78: Stackars brynäsare på plats men jag vet ju hur det känns att vara brynäsare i scandinavium!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Vad har Honken i räddnings %? Måste vara skamligt dåligt.
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
foppa78: Kom igen nu, ge oss ett gäng skitmål!!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
sylf:
Marginalerrna är verkligen med oss i kväll. Fan!!!
Marginalerrna är verkligen med oss i kväll. Fan!!!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Qvarre: Huge har faktiskt helt rätt, endast skitmålen skiljer. Spelmässigt är Brynäs väl så bra, mellan varven till å med bättre!
Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF torsdagen den 27/10-11
Riktigt bra period av Brynäs, speciellt sista 10min. Tryck i en nu innan paus!
« Föregående · 1418823
Vill se Holmqvist i kassen imorgon!!!
Redigerad kommentar