fundersam
« Föregående · 498783 Till forumet
Sv: fundersam
Bissett19: Om inget definitivt besked kommer om huruvida NHL lockouten fortsätter eller avslutas så lär DIF kalla hem honom igen. Jag kan inte tänka mig att DIF skulle chansa, men man skall aldrig säga aldrig. Sen återstår det ju vad Sundlöf tror, kanske har han kontakt med en back OM Kronis skulle åka tillbaka till DIF.
Sv: fundersam
GävleLasse o Huge! Vilka är ni egentligen?Håller ni på samma lag? Diskuterar ni för Brynäs bästa? Eller vad håller ni på med? Jag håller på Brynäs i vått o torrt o spekulerar inte så Djävla mycket,för jag kan inte påverka ett Djävla dugg. Jag säger bara en sak in med Anders Huss i båset så ordnar det sej,jag menar alltså nästa säsong.inte för att jag har gett upp den här säsongen men jag som dom flesta andra har riktat in sej på kval och i bästa fall ingemansland.
Sv: fundersam
66Berglund: "Jag håller på Brynäs i vått o torrt o spekulerar inte så Djävla mycket,för jag kan inte påverka ett Djävla dugg. Jag säger bara en sak in med Anders Huss i båset så ordnar det sej,"
Vem är du själv egentligen?
Först spekulerar du inte så "Djävla mycket".
I nästa andetag spekulerar du om Huss.
Alla här på sidan håller på Brynäs i vått och torrt, även om man inte kan tro det när man läser en del inlägg.
Och alla här på sidan har i nuläget riktat in sig på kval eller ingenmansland.
Ja, alla här på sidan diskuterar nog "för Brynäs bästa", vad du nu menar med det.
Vitsen med ett forum är liksom att just diskutera och spekulera....
Vem är du själv egentligen?
Först spekulerar du inte så "Djävla mycket".
I nästa andetag spekulerar du om Huss.
Alla här på sidan håller på Brynäs i vått och torrt, även om man inte kan tro det när man läser en del inlägg.
Och alla här på sidan har i nuläget riktat in sig på kval eller ingenmansland.
Ja, alla här på sidan diskuterar nog "för Brynäs bästa", vad du nu menar med det.
Vitsen med ett forum är liksom att just diskutera och spekulera....
« Föregående · 498783
så vi kommer någonstans i tabellen just nu åker vi ju bara neråt