Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2850825 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lindström: undra om vi kommer göra mål idag. Det får vara våren lilla utmaning. Matchen är körd och källgren kommer fortsätta läcka.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Alcens stora fel , att inte värva in fysiska forwards till våran lilla forwards uppställning
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Forsberg 1978: källgren? De andra 20 som spelar framför honom då?? Det är uselt... Inte en pass som sitter som den ska
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
suuck.. helt avslagna och en målvakt som inte håller högsta klass.. jag har svårt att se hur vi ska vinna ikväll.. men ge upp får man aldrig göra.. kom igen nu för helvete!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Imponerande start, ser ju ut precis ut som det slutade förra matchen.
Bara inse att nr.70 mfl aldrig kommer få stå åt sidan utan sosse hockeyn ska få fortgå.
Bara inse att nr.70 mfl aldrig kommer få stå åt sidan utan sosse hockeyn ska få fortgå.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Trodde inte det här laget med den ”karaktär” man så ofta skryter om, kunde vika ner sig så fullständigt. Det är pojkar mot män… Atleter mot stela veteraner…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slösa timeout när det är powerbreak om 1,5 min brukar man ju inte göra
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jobbocop: Aldrig att de byter målvakt. De är livrädda för att göra Källgren ledsen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Malmö är stark på hemma plan !! Dom ser helt utbrända ut ... kom igen brynäs
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: Alltså, man har skrivit ett 3:års kontrakt med Källgren och lovat mycket speltid, antar jag. Bra Alcén
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Modo vann 3 av 4 matcher mot Malmö. Det borde Gällstedt säga i pausen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Chanzone: Vi är väl inte byggda för slutspel som det ser ut. Grundserien visst, men inte här och nu.
Den måste Källgren ha.
Den måste Källgren ha.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lindström: Bland de uslaste jag sett ett lag prestera och Källgren lika bra som vanligt.
Fy fan!
Fy fan!
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: genidrag byta målvakt. Precis vad som var problemet förra matchen..
+ 8
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad: förstår inte varför man byter målvakt när Persson har gjort det jättebra
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jag trodde förra matchen var ett lågvattenmärke.
Vad är då detta?
Vad är då detta?
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
ÄR DET DAGS ATT FUCKING VAKNA ELLER, OCH VAD FUCK GÖR KÄLLGREN HAN ÄR SÅ IN I HELVETE JÄVLA DÅLIG
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SaggeBoy: Malmö kan nog de, men Brynäs känns tveksamt däremot.
Å där kom tavlan.... Vem skrev att de värsta med förra matchen va att Källgren skulle stå denna? Känns som denna någon fick rätt iaf
Å där kom tavlan.... Vem skrev att de värsta med förra matchen va att Källgren skulle stå denna? Känns som denna någon fick rätt iaf
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
havre: vårt klapp-klapp ser mer ut som dumpar efter sargen i alla riktningar det går att passa.
Och in med Persson för fan
Och in med Persson för fan
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Vet inte om det spelar någon roll iom vi inte har några spelare som vågar gå in i ytan framför.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SaggeBoy: Att byta målvakt kommer inte hjälpa ett dugg när det är utespelarna som inte alls vill spela i dag.
Edit: Nej, Källgren gjorde inte en bra insats DÄR för det.
Edit: Nej, Källgren gjorde inte en bra insats DÄR för det.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
In med Svrcek och Lill-Sunken och visa att detta inte är okej.
EDIT: Den där kan vi dock skylla på Källgren. Det håller inte.
EDIT: Den där kan vi dock skylla på Källgren. Det håller inte.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Redan innan matchen när jag såg Lena och Svartvadet var respektive kommentator expert,
Så shiit det kommer bli en lång kväll att lyssna på dessa två,
Sen en skit öppning av Brynäs vilket inte gör det hela bättre, SUCK!!
Så shiit det kommer bli en lång kväll att lyssna på dessa två,
Sen en skit öppning av Brynäs vilket inte gör det hela bättre, SUCK!!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Spelet är ju totalt i osynk. Inget stämmer. Spelar långsamt och slarvigt. Vinner knappt en närkamp.
Skapligt förfall från grundserien.
Skapligt förfall från grundserien.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SaggeBoy: Behövs inte, matchen kommer vara över före dess för BIFs del. ska vi tippa på Period siffrorna 3-0, 0-0, 1-1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Alltså man glider till situationerna. Man tappar en tredjedels sekund där och då får man inte den tiden med pucken man vill ha. De måste SKAPA sig tid. Någon får ju förfan röra på fötterna.
+ 2
« Föregående · 2850825 · Nästa »