Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2850825 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Blå grottan: Ceda wow assist på första va? Inte undra på att han låg högt upp i poängligan...
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
När trycker vi på slutspelsknappen? Söderström och D'Astous sätter tonen sådär idag..
+ 12
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ticko :
Well, den pucken ska alla målvakterr från div 3 och uppåt ta alla dagar i veckan.
Well, den pucken ska alla målvakterr från div 3 och uppåt ta alla dagar i veckan.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif:
Det kallas för panik i leden....
Dvs coacherna vet inte vad de skall göra & brukar målvaktsbyte vara den första lösningen.
Det kallas för panik i leden....
Dvs coacherna vet inte vad de skall göra & brukar målvaktsbyte vara den första lösningen.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Spelar ingen roll vem som står i mål när utespelarna spelar som livrädda småpojkar.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: ” Vi lägger inget mot mål”
När fan hade vi chansen att göra det så det ens kunde bli en farlig målchans?
Vi har ju inget passningspel som fungerar.
Defensiven är ju ett skämt. Även i passningsspelet/uppspelet
När fan hade vi chansen att göra det så det ens kunde bli en farlig målchans?
Vi har ju inget passningspel som fungerar.
Defensiven är ju ett skämt. Även i passningsspelet/uppspelet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jockster : Ser ut som dem fick beröm i timeouten för de fortsätter likadant
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Källgrens fel? Har ni sett utespelarna? Alla är kassa, riktigt jävla dagis på plan och på vissa här inne.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Missuppfattade jag Gällstedt när han sade att vi inte skall spela fysiskt? Hela slutspelet bygger på tempo, närkamper och smartness. Vi bemästrar den sista delen men ingen av de andra.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Det här är ren och skär parodi, ett stort jävla skämt är vad det är, män mot pojkar.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hemligheten var alltså att tokrusa på Brynäs backar. Att det skulle ta nästan 50 omgångar att upptäcka.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
xxx BIF xxx: Dom fångar upp varje puck vi lägger längs sargen bakom mål. Måste ju finnas nåt motmedel mot detta.
Byt ut Källgren nu även om alla står still framför honom.
Byt ut Källgren nu även om alla står still framför honom.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Alltså herregud. Har hela laget lagt sina årslöner på avancemang för Malmö eller?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Men alltså, nu får väl utespelarna ge sig? Snacka om snygg assist till Malmöspelaren där...
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jag beklagar. Vet hur det känns när ens lag är så här kvar i bussen, Malmö är väl inte ens så bra.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
xxx BIF xxx: Tar vi oss vidare från detta så lär det ta tvärstopp i semi, oavsett motstånd. Det verkar som att vi har bränt vårt bästa krut....
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Man måste kunna prestera bättre än så här. Detta är ju pinsamt, bjuder på allt.
Väldigt konstigt beslut att låta Källgren stå. Han borde stått i förra matchen isf.
Väldigt konstigt beslut att låta Källgren stå. Han borde stått i förra matchen isf.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
BIF Kungen: Katten igen…, byt Källgren, inte hans fel dock på detta mål…
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Oj vad det luktar kiss ända till Gästrikland................
Jaha nu fattar jag, Brynäsarna har inga skenor på skridskorna, det är därför dom går på isen
Bara inse att gå hockeyn INTE har någon framtid.
Jaha nu fattar jag, Brynäsarna har inga skenor på skridskorna, det är därför dom går på isen
Bara inse att gå hockeyn INTE har någon framtid.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Trodde efter seriesegern att jag kunde skita i slutspelet o va nöjd men nu skäms jag….
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
kan vara de sämsta jag sett på länge.. känns som vi är två år tillbaka i tiden..
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
bar mofftak: De behöver inte vara bra. Vår formkurva de senaste tio matcherna har sluttat klart nedåt och nu viker den rakt nedåt.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
bar mofftak:
Tror det handlar om rejäl underskattning, kollar matchen. Brynäs är inte alls med.
Detta kommer bita dom i arslet rejält om de inte skärper sig tills nästa match
Lag som Malmö har ju allt att vinna när motståndarna är sådana enorma favoriter inför slutspelet.
Man måste konstatera att det är 2 helt olika saker att spela grundserie och slutspel
Tror det handlar om rejäl underskattning, kollar matchen. Brynäs är inte alls med.
Detta kommer bita dom i arslet rejält om de inte skärper sig tills nästa match
Lag som Malmö har ju allt att vinna när motståndarna är sådana enorma favoriter inför slutspelet.
Man måste konstatera att det är 2 helt olika saker att spela grundserie och slutspel
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hela laget känns tyvärr skakiga varje gång Källgren står vi blir apatiska i försvaret.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Chanzone: fattar ingenting, utespelarna verkar ju inte ens försöka spela som ett lag
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
mattias - 74: vi gör en FBKare tydligen som förra årets serievinnare
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Vi verkar väldigt tagna av stunden. Svårt att tro med det vi gjort men förstår inte annars hur vi kan se ut så här.
Malmö är rappare i allt och åker skridskor där vi står stilla ut och gör halvdana försök att spela.
Vi skulle behöva få något med oss väldigt snart nu. Någon måste kliva fram och visa vägen så vi börjar tro på det igen.
Malmö är rappare i allt och åker skridskor där vi står stilla ut och gör halvdana försök att spela.
Vi skulle behöva få något med oss väldigt snart nu. Någon måste kliva fram och visa vägen så vi börjar tro på det igen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Detta kan vara den mest pinsamma jag bevittnat i hockeyväg. Det är TOTAL klasskillnad. Som om ett SHL-lag möter ett division 1-lag… Blir sååå tydligt att man är van att lira och inte är förberedd eller egentligen har laget för det fysiska spel som slutspelshockey innebär…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Va det inte jag som fick massa skit när jag skrev om Brynäs och mina åsikter förra matchen?
+ 4
« Föregående · 2850825 · Nästa »