Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2851328 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: tur att någon känner så.
Har sett alla kvartsfinaler och kan säga direkt , Brynäs- malmö är klart sämsta kvarten
Har sett alla kvartsfinaler och kan säga direkt , Brynäs- malmö är klart sämsta kvarten
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Mickesgolf: Det där var riktigt bra av Indrasis. Fixerade Malmö-utvisning med en individuell prestation. Solklar utvisning.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Men matchen är förlorad och vi ser enormt oroväckande tendenser i Brynäs spel. Förstår inte hur man blir glad då.
Men cred till dig.
Men cred till dig.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Den här matchen är inte över än. Bara losers som ger upp med 10 minuter kvar. 2 mål är inte mycket i hockey, särskilt inte i en målrik match.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Peja: Indra bör bänkas och man bör ta in tex junioren Sundqvist.
Men detta har ja sagt redan innan säsong att Indra inte håller för SHL!
Även om juniorerna är unga, så är dem ettriga vilket leder till osäkerhet hos motståndarna.
Men detta har ja sagt redan innan säsong att Indra inte håller för SHL!
Även om juniorerna är unga, så är dem ettriga vilket leder till osäkerhet hos motståndarna.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Jag är aldrig särskilt negativ av mig. Någonsin. Tycker livet blir så mycket trevligare om man tänker positivt hela tiden.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lunkz: Bengtsson var ju back up mot skador, inte en egentlig förstärkning av laget
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Hur finner du glädjen i att fira mål? Är du mångmiljonär? Vaknar du upp bredvid en supermodell på morgnarna?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slaven82: Riktigt bra powerplay av Brynäs. Kul att se trots omständigheterna.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Underlig värvning av Bengtsson , får inte ens plats på bänken fast han skulle passa väldigt bra i ett slutspel med sin fysiska kropp.
Djoos flyttar min farmor på , totalt utan muskler i kroppen
Djoos flyttar min farmor på , totalt utan muskler i kroppen
+ 5
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
nittontolv: Bra ändå att vi gör några mål framåt mot deras målis.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad: Det kan t.o.m. vara game series over.
Ett Malmö som spelar slutspelshockey och vi spelar septemberhockey.
Finns risk att de tar energin med upp på fredag och då blir vi som Modo, sopade av av banan med 2-4, trots 2-0.
Antiklimaxsäsongen kommer den kommas ihåg som.
Ett Malmö som spelar slutspelshockey och vi spelar septemberhockey.
Finns risk att de tar energin med upp på fredag och då blir vi som Modo, sopade av av banan med 2-4, trots 2-0.
Antiklimaxsäsongen kommer den kommas ihåg som.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Skröder/Jack Attack!
Två mål på 12 minuter kan vi klara av. Ger inte upp än.
Två mål på 12 minuter kan vi klara av. Ger inte upp än.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
xxx BIF xxx: Där var det snabba pass över centrallinjen som gav resultat!
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Måååål! Får se om det blir Kopacka eller Schroeder som får det.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fyfan vad långsamt det går.........va i helvete håller dom på med,fortsätter det så här orkat jag inte kolla på skiten
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Tror fortsatt att vi har goda chanser att slå ut Malmö, om vi spelar med det mindsetet som vi hade i andra. Och om vi slutar vara överkreativa.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
gwl: Ja, det var en fantastisk prestation av Indrasis som resulterade i Brynäs andra mål.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: inte då, fasiken alla har gett upp redan, visst spelet har hackat men vi har ju 2-2 i matcher, vi förlorar inte på hemmaplan mot Mif…aldrig, sen om vi vinner med 4-2 eller 4-3 i matcher, skitsamma nästan bättre med kort vila, känslan är att flertalet kvartsfinaler går till 6-7 matcher, sen kommer spelet lyfta i takt med att motståndarna blir bättre, för Mif är sämsta laget i slutspelet.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
munkas: hur f@n kunde du tippa 5-0 eller 6-1 till Malmö innan starten?
Du har ju redan nu över 1/6 kvar av matchen och det resultatet kan omöjligen slå in..
Du har ju redan nu över 1/6 kvar av matchen och det resultatet kan omöjligen slå in..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
nittontolv: Dags att sätta ner sig och prata igenom. Malmö spelar slutspelshockey medans Brynäs är kvar i typ 48-omgången
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Besvikelsen är stor. Svårt att se hur vi ska kunna vända runt denna matchserie. Ska vara på plats på fredag. Misstänker starkt att man får dricka gravöl.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lindström: Tycker vi är sämre bakom eget mål än framför. Där har vi bjudit på några mål, duger inte.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Berge: Det håller inte att släppa 5 lag mot ett lag som Malmö. De är uddlösa men inget lag man gör massa mål på.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Silfver:
Ja serie 10 an mot en BIF som varit helt under isen sen omgång 40 ish.....
Klart som fan att det är dåligt....
Tror tyvärr inte att BIF tar sig längre än en kvart denna säsongen och det måste ses som ett gigantiskt fiasko
Ja serie 10 an mot en BIF som varit helt under isen sen omgång 40 ish.....
Klart som fan att det är dåligt....
Tror tyvärr inte att BIF tar sig längre än en kvart denna säsongen och det måste ses som ett gigantiskt fiasko
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slaven82: ALDRIG att BIF lyckas vända detta hemma i Gävle. Total kollaps och backarna är värst. Vad är det för fel på slowmotion Djoos???!!!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Peja: Han spelar ju i 3e, sen andra perioden.
Du vet kedjan som gjorde andra målet.
Medans vår top kedja med silfverberg och Larsson har presterat noll under resan nere i Malmö🙂
Du vet kedjan som gjorde andra målet.
Medans vår top kedja med silfverberg och Larsson har presterat noll under resan nere i Malmö🙂
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
havre: Det var korrekt att ta ut både Rödin och deras spelare. Även om deras spelare var mer aktiv i bråket så var det Rödin som startade det med en interferance.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bisset: ” djoos är så jävla dålig”
Det har jag hävdat hela tiden. Han är för seg och klen för SHL.
Det har jag hävdat hela tiden. Han är för seg och klen för SHL.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Blir det inte ettor i betyg på alla backar i kväll så är det sista gången som jag läser den blaskan.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bara att inse att piff & puff spel framför egna kassen är dyrbart.
Att våra backar gång på gång ska vara över kreativa 100/100 gånger när motståndarna driver på mål gör att man undrar.
Att våra backar gång på gång ska vara över kreativa 100/100 gånger när motståndarna driver på mål gör att man undrar.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Riktigt pinsamt. Brynäs har inte varit beredda att lägga ned jobbet så som Malmö gjort och det straffar dem. Som Brynäs spelar nu så förtjänar det inte semifinal.
Fan vad pinsamt. Uselt spel!
Fan vad pinsamt. Uselt spel!
+ 2
« Föregående · 2851328 · Nästa »
Haha, publiken är vansinniga på den solklara trippingen.