Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2851328 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Peja: Kanske det är Per Djoos som spelar under pseudonym Christian ?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Mickesgolf: Där fick Indrasis knä en smäll igen så det kan nog bli så.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Källgren må ha varit 50%-ig ikväll. Men Ludde är fan inte mycket bättre då han är 53%-ig såhär långt.
Hoppas på utdelning i PP igen nu då.
Hoppas på utdelning i PP igen nu då.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Herregud, det är 10 minuter kvar (när jag skrev det). Vi har PP och det är 2 måls skillnad. Är verkligen inte dags att ge upp för mig.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lunkz: Herregud, försvaret är under all kritik. Stackars Persson och Källgren
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Dem tre sämsta spelarna idag är våra 3 storbackar. Då räknar jag inte med Alcens Europeiska toppback.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
1 chans och mål för Malmö, brynäs är så jävla körda, 6 mål på 15 skott, vilket jävla fiasko!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Varför får Djoos spela? Han är fucking bedrövlig idag, helt tondövt att fortsätta spela honom
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
BIF Kungen:
Vilken sjuk jävla utdelning Malmö har, sällan jag sett något liknande.
Risken för samma utdelning kommande matcher torde vara närmare 0%.
Vilken sjuk jävla utdelning Malmö har, sällan jag sett något liknande.
Risken för samma utdelning kommande matcher torde vara närmare 0%.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Väldigt orättvist ikväll Brynäs har ju tryck hela tiden så gör Malmö målet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Kan vi bänka Djoos nu? Lindstein måste vara ett bättre alternativ.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slaven82: Det räcker med ett skott var 5:e min för att göra mål.....
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Sportnisse: va de han som slumpade ut pucken? Oavsett vem de va så ska han bänkas å in med bengtsson
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Vi kommer inte ta oss vidare från kvarten den kan jag säga om inget drastiskt händer
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hur var det med folk här inne som trodde vi skulle svepa Malmö 4-0/4-1. Malmö sveper oss 4-2 i matcher istället.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Helt sjukt hur effektiva Malmö är i denna match (vi är sjukt slarviga i egen zon också). 6 mål på 15 skott måste ju vara någon form av rekord.
Jaja, nu har vi i.a.f. sett att Brynäs KAN spela (andraperioden). Mycket som måste klicka i till nästa match för att vända momentum igen. Ska bli intressant att se hur Brynäs kommer hantera hemmaplan nästa match.
Jaja, nu har vi i.a.f. sett att Brynäs KAN spela (andraperioden). Mycket som måste klicka i till nästa match för att vända momentum igen. Ska bli intressant att se hur Brynäs kommer hantera hemmaplan nästa match.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Kul med hockey, go natt vänner.
Undrar om vi ska se ut som åskådare första 20 min nästa match med & bjuda på 3…
Undrar om vi ska se ut som åskådare första 20 min nästa match med & bjuda på 3…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Alltså, nog för att Brynäs spelade som skit i förra matchen, men att följa upp den insatsen med att släppa 6 baljor, mot MALMÖ, är direkt pinsamt.
+ 6
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
SuneMangs: Jag tycker också att det är två mediokra målvaktsinsatser i den här matchen. 6-3-målet är omöjligt för Persson men jag vidhåller att det extremt viktiga 4-2-målet är snudd på en tavla. Ju fler gånger man ser Ikonens avslut, ju sämre framstår Perssons ingripande i situationen. Däremot hade nog matchen sett annorlunda ut om Persson hade stått från start.
Brynäs släpper 6 (eller fler mål) mot seriens mest uddlösa lag. Det är en otroligt usel prestation av hela laget. Vetetusan om Malmö skapar mer än Brynäs i den här matchen? Jag tror inte det sett till hela matchen men de sätter ju bokstavligen varannat skott.
Brynäs släpper 6 (eller fler mål) mot seriens mest uddlösa lag. Det är en otroligt usel prestation av hela laget. Vetetusan om Malmö skapar mer än Brynäs i den här matchen? Jag tror inte det sett till hela matchen men de sätter ju bokstavligen varannat skott.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Alvin : vi förlora den här matchen i första perioden. Sen har malmö varit overkligt effektiva.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Inte bara släppa in 6 mål, man har ju BJUDIT på alla mål genom slarv. Helt otroligt dåligt.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ahh..utöver den totalt kassa förstaperioden så dödar vårat slarv oss. Våra backar ska vara kreativa, men man behöver för helvete göra bedömningar också.
Tror fortfarande vi kan slå ut Malmö, men det är fan helt och hållet upp till boysen själva.
Tror fortfarande vi kan slå ut Malmö, men det är fan helt och hållet upp till boysen själva.
+ 1
« Föregående · 2851328 · Nästa »
Haha, publiken är vansinniga på den solklara trippingen.