Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2850885 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
bradberry: Ett lag spelar slutspelshockey - Ett lag kör försäsongsmatch…
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jannes 22: Vi har ju varit ett gäng som höjt varningsflagg angående spelet och formen. Tydligen hade vi "svaga psyken". Eller...hade vi kanske rätt?
+ 7
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Visst, Källgren ska ta andra, men problemet är betydligare djupare än så. Är ett mentalt haveri framför honom, gör ingen skillnad när spelar såhär dåligt.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
OveJärnkrok: och det är ingen slump art vi alltid är extra svaga när källgren står. Tror inte laget litar eller tror på honom.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
OveJärnkrok: nån skrev byt Larsson, är väl den enda som kan hålla pucken i anfallszon, skulle dock ha skjutit vid sin inbrytning.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Det är inte rättvist att HV,s fans ska må bättre än oss efter våran säsong.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: Största problemet är utan tvekan källgren, laget helt jävla bedrövligt i inledningen men källgren kommer mer fel till puckarna än anders lindbäck i sina sämsta stunder, helt jävla bortspelad är han konstant
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fan sjukt mycket felpass/dåliga mottagningar som blir antingen Icing eller att dem får gå ur offensiv zon och börja om….
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
OveJärnkrok: Det kanske ni hade. Kan lika gärna vara så att vårt lag väger för lätt och inte är byggt för slutspel. Jag lutar mer åt det, men jag vet inte.
Det vi kan göra nu är att jobba stenhårt i varje byte och försöka matcha dem fysiskt.
Det vi kan göra nu är att jobba stenhårt i varje byte och försöka matcha dem fysiskt.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Enda gången det sett lite bra är när typ Lindblom och Rödin gått in och rört på fötterna och gått stenhårt in i kamperna..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: Så problemet är att han inte har någon plock? Eller kanske benskydd? Eller saknade han hjälm? Jävligt dålig agerat PUNKT.
Sen att dom 5 övriga statisterna i Vitt inte är speciellt vassa heller gör väl ändå inte att man SKA släppa ett oskymt skott från blå???????????????????
Sen att dom 5 övriga statisterna i Vitt inte är speciellt vassa heller gör väl ändå inte att man SKA släppa ett oskymt skott från blå???????????????????
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
3-0 när man är tillbaka från middagen.
Vilka frauds vi är. Ses till hösten. Det här mentala spöket har satt sig, Brynäs kommer göra en Modo.
Vilka frauds vi är. Ses till hösten. Det här mentala spöket har satt sig, Brynäs kommer göra en Modo.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
OveJärnkrok: Var är knappen?
Go’ kväll var ett trevligt och lagom tempofyllt tv-alternativ.
Go’ kväll var ett trevligt och lagom tempofyllt tv-alternativ.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: Källgren är inte bra, men inte problemet.
Problemet ligger i våra top 2 kedjor.
De två kedjorna som ska leverera men nu inte ens orkar åka skridskor.
Helt värdelösa 1&2 kedjor.
Problemet ligger i våra top 2 kedjor.
De två kedjorna som ska leverera men nu inte ens orkar åka skridskor.
Helt värdelösa 1&2 kedjor.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Silfver: Vet inte? Jag och mitt svaga psyke kan inte se knappen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: tror mer att vi hamnat i ett parallellt universum, detta kan omöjligt vara samma lag
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: "Brynäs kommer göra en Modo."
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
Man kan ju även kalla det för "göra en Färjestad" som varit ännu sämre i kvarten senaste åren.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Samtidigt som Brynäs är usla får man inga studsar med sig heller. Nu hinner väl klockan slå över med..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lemp: problemet är att vi kommer säkert spela persson nästa match (med all rätt!) men detta hattande med målvakterna gör ingen målvakt glad.. skapar en osäkerhet och alla blir lidande..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Japp, inte som det målet vi fick mot oss.... Det här är stolpe ut, garanterat.
Allt grinar emot nu.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Räcker att några ledande spelare går ner sej. Förstakedjan var magisk under grundserien. Nu är dom ”bara” bra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Qvarre: Ni har ju en jäkla otur. Man ser väl pucken utanför när det blir 00:00?
Edit: MÅL!
Edit: MÅL!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
rafalski: Yessss. Det målet kan betyda så mycket för hela den här serien.
+ 1
« Föregående · 2850885 · Nästa »
Två två i matcher bara att ta nya tag till nästa match i ERPEN.
Det positiva är att vi inte spelar om att åka ur SHL.