Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2851030 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Skrev före matchen att Källgren har blivit skadad några gånger under säsongen när vi har legat under.
+ 7
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Tveksam till det, jag tror Källgren har gjort sitt i det här slutspelet....
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
JanT: Skulle man prioritera tredjemålvakten framför Källgren? Eftersom Källgren inte ens är med på bänken tänker jag. DET ställer jag mig tveksam till.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Treklövern1912: Hoppas och tror det är det sista vi sett av Källgren i Brynäs.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Varför har vi ingen som går på mål?
Varför smäller vi inte på och skickar ner dem i isen.
Måste upp i allt, de måste va rädd för att kliva in i vår zon. De ska alltid behöva tänka 4 gånger över vad de ska göra.
Skicka på dem en rejäl jävla propp flera jävla gånger nu.
BERRA DÖDA!
Varför smäller vi inte på och skickar ner dem i isen.
Måste upp i allt, de måste va rädd för att kliva in i vår zon. De ska alltid behöva tänka 4 gånger över vad de ska göra.
Skicka på dem en rejäl jävla propp flera jävla gånger nu.
BERRA DÖDA!
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Treklövern1912: Tillfälligheter?
Samtidigt slängde man Källgren under bussen rejält i första. Men helt klart är att JA har två stora problem att lösa på målvaktssidan nästa säsong. Det är tydligt att Källgren inte håller som förstekeeper.
Samtidigt slängde man Källgren under bussen rejält i första. Men helt klart är att JA har två stora problem att lösa på målvaktssidan nästa säsong. Det är tydligt att Källgren inte håller som förstekeeper.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: 3e sitter där mer för att dölja att de är en petning tänker jag
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
gwl: Smäller på, haha de har försökt men Malmö glider bara undan, är väl upp emot 10 ganska veka eller helt missade tacklingar redan i andra.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Där är ett exempel, sundqvist ska Inte få bryta in där. Döda han långt innan, fram med kroppen och kör över han.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Erat: Malmö inte ett enda skott på mål i andra perioden än. Helt annan matchbild nu. Nya kedjorna verkar i.a.f. göra det bättre!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jag får inte grepp på nya linorna
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom?
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis?
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom?
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
skönt att malmö gått ner sig nu i andra.. hade dom kört vidare med sin frenesi hade de här vart över..
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: Vi behöver inte tackla sönder Malmöspelarna, det viktigaste är att vi inte förlorar kamperna och får fart på skridskoåkningen och passningstempot.
Det ser iaf betydligt bättre ut.
Det ser iaf betydligt bättre ut.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
För i helvete! Helt annat lag nu !! Varför körde dom inte så direkt? Beror det på målvakten? Litar ej på målvakten ??
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu har Brynäs helt plötsligt förstått hur man spelar hockey igen. Så jävla märkligt.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Framåt!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
Fortsätt pressa, och vill även se dem döda Malmö nu.
Skicka dem i isen, en hård bröstvärmare. Rakt in i omklädningsrummet för att is och vila.
Sätt rädsla i dem nu!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
havre: Ja… onödigt att bjuda på tre innan man börjar. Men detta tar vi💪
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu börjar det likna den nivån många har efterlyst. Kör nu för fan Brynäs.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
lapad:
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
Fan vad mycket bättre det blir när de faktiskt väljer att spela hockey
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: "Helt annat spel helt plötsligt, kan det bero på tryggheten i målet?"
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
Var det Källgrens otrygghet som spred sig i laget i förra matchen också trots att han inte stod?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Jockster : ja det är åka skridskor och vilja ha pucken, bra uppryckning
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Bockensdricka: Haha tryggheten i målet är obefintlig men ett helt annat brynäs på banan nu!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
dabif: nu känner man igen brynäs !!! Vilken junior spelade nyss ? Såg bara galler....
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fan vilken växel vi lagt i
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
Men hur är linorna?
Är det:
Silver Larsson Trivingo
Rödin scott Lindblom
Miks schroeder kopacka
Ölund vessel junis
+ 3
« Föregående · 2851030 · Nästa »