Game 4 - kvartsfinal - Malmö
« Föregående · 2851092 · Nästa » Till forumet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Finns fan ingen annan sport man kan älska och hata så mycket, samtidigt.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Tänk om man startat matchen med den här inställningen som dom visar upp i 2ndra.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
När till och med Indrasis sätter in en offensiv tackling. Då vet man att något hänt med laget. Han är ju stor och borde använda kroppen mer.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Saker som fortfarande händer.
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
Om man inte får tag i passen, från en back.
Varför står våra spelare still då och kollar på?
Sätter ju upp en väg för Malmö att kontra på?
Rör på fötterna!
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Undrar när NHL proffset Lindblom visar framfötterna,väldigt anonym
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Svrcek är bra. Han är lurig och vinner fler närkampen än Indrasis trots att han är hälften så stor.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
BIF Kungen: Lindblom har varit rätt anonym då andra gjort mer poäng och spelar "häftigare". Men varit inne på minst antal mål bakåt samtidigt som han ändå gjort mer än 0.5p/match. Ruskigt imponerande siffror sett till Corsi och sånt också.
Sen säger jag inte att han varit perfekt för det. Tror han kan ännu bättre.
Sen säger jag inte att han varit perfekt för det. Tror han kan ännu bättre.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Behåll Persson, ge han lönen han vill ha och en 1a spaden.
Skicka källgren till Växjö och stå för en del av hans lön, så de får en målvakt på rea. De än ändå Åhman.
Vi måste ha en Persson i laget.
Skicka källgren till Växjö och stå för en del av hans lön, så de får en målvakt på rea. De än ändå Åhman.
Vi måste ha en Persson i laget.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Märkte inte att de bytte målvakt, tänkte oj vilken räddning källgren gör! Såklart var det Persson…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
detta går fortfarande att vända men det känns inte bra att vissa backar får spela en hel del som inte håller måttet på denna nivå (läs kinnvall) och en del forwards som knappt bidrar med nåt (läs indrasis)..
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Farsang: Vad är det för ett uselt hemjobb
Minst två mål har vi gett bort. Så sjukt onödigt när vi hade hugg på dem.
Minst två mål har vi gett bort. Så sjukt onödigt när vi hade hugg på dem.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Ja så vart det med den här matchen, vad sysslar backarna med? Djoos?
Klara inte av att ÅKA utan ska glo på klockan...
Klara inte av att ÅKA utan ska glo på klockan...
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Precis vad vi behövde 10 sekunder innan periodpaus i en period där Malmö inte haft ett skit... Åter igen ett ordentligt slarv bland backarna. Backcheckingen där hade min mormor gjort bättre och då har hon ändå varit död i ganska många år.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Så sjukt dåligt att inte åka på den. Så jävla långsam är inte ens jag.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: statistiken säger något, ögat något helt annat, årets besvikelse, utifrån hans historik.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Fantastiskt dåligt jobb av våra backar. Vi gör en bra period, men hålet vi grävt för oss själva är jävligt djupt.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Aja, det var kul så länge det varade.
Vi saknar verkligen spelare som orkar åka skridskor.
Det där var spiken i kistan.
Spela nästa match som ni gjorde i andra.
2-2 i matcher.
Vi saknar verkligen spelare som orkar åka skridskor.
Det där var spiken i kistan.
Spela nästa match som ni gjorde i andra.
2-2 i matcher.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lindström: Dålig kommunikation vid 4-2-målet, ingen verka ju veta att Ikonen kommer där förrän väldigt sent, men om Persson är lite kyligare tar han den pucken enkelt.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Djoos är så jävla usel, viljen jävla flopp, har iofs aldrig sett storheten i honom.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
honken21: det var ju Axel Anderssons puck och gubbe, inte Djoos
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Oavsett resultat så hoppas jag ändå att andraperioden här visar boysen vilken inställning som krävs.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
gwl: detta går nog till sju matcher.. känns som 50/50 vem som går vinnande ur detta.. slutspel är något helt annat än seriespel...
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Forsberg 1978: Helt ärligt, vad gjorde Andersson bättre där? Glider bakom djoos med 10 sekunder kvar.
Varför åker han inte hela vägen, som dessutom är snabbare än djoos.
Värdelöst.
Men andra perioden såg över lag bra ut.
Men det där blev spiken i kistan ikväll.
Framåt och vinn på fredag.
Varför åker han inte hela vägen, som dessutom är snabbare än djoos.
Värdelöst.
Men andra perioden såg över lag bra ut.
Men det där blev spiken i kistan ikväll.
Framåt och vinn på fredag.
+ 4
« Föregående · 2851092 · Nästa »
Fortsätt så.