1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

GD Keb


GD Keb
Har den mannen nånsin sett en bortamatch på plats?
Han verkar se allt på Tv...
Kan man inte begära att sportchefen på största lokaltidningen ska finnas på plats åtminstone nu under slutspelet?

Sv: GD Keb
Gavlerinken

Finns det ngn sportintressserad som läser KEB:s krönikor
överhuvudtaget???
Slutade själv att läsa dessa i mitten på 70-talet....

Sv: GD Keb
Huge:
Jag gör det...

Sv: GD Keb
Gavlerinken

Vill minnas att KEB var ganska så enögd och skrev
tråkiga krönikor med massor av sportfloskler, åtminstone då
Brynäs var en VERKLIG maktfaktor, dvs på 70-talet.
Han har kanske bättrat sig på äldre dar....

Sv: GD Keb
Vet inte om jag kan hålla med om att det skulle på nåt sätt vara omoget att kritisera och klaga på laget när dom förtjänar det.Likväl som man rosar dom när dom spelar bra,ska man kunna risa dom när dom inte spelar bra.Att man sen skenar iväg och kallar dom det ena å det andra är sånt som händer,för att man känner för klubben.Fler spelare skulle ha samma känslor för den tröja dom har på sig som alla supportrar,då skulle man i alla fall inte förlora nåra matcher pga att man inte kämpade.Citerar Sven-Göran Eriksson: de enda kvar med klubbkänsla är supportrarna.Ligger nåt i det.Bland annat det faktum att enda sättet att locka spelare till Brynäs idag är Pengar,har man inga såna så får man ett lag därefter.Brynäs verkar tro att man kan locka hit bra killar med en ostmacka på pigalle och ett par playboyskor än idag.Den här säsongen,oavsett om hela FBK skulle bli rullstolsbundna,och BIF tar guldet,måste ändå ses som en katastrof.Under hela grundserien så har man bjudit på en hockey som inte är värd vatten.Man har inte lärt sig nåt efter förra årets slutspel utan värvat sämre spelare än vad man hade då.Att skylla den här säsongen på skador funkar ju inte riktigt,ok det är en bidragande orsak men inte hela sanningen.Det är ledningens förbannade skyldighet att se till att vi som pröjsar 120 spänn vecka ut får nån valuta för det.Den här säsongen tar slut nästa vecka,det känns på många sätt rätt bra.

Sv: GD Keb
Sylf

Logiken haltar lite grann i ditt inlägg tycker jag.
Du säger att "har man inga pengar så får man ett lag därefter", underförstått, Brynäs har inga pengar.
I nästa andetag säger du att man värvat "sämre spelare"
Vad hade du isf räknat med om man nu inte har några pengar?
Tyckte du verkligen innan säsongen att Soling, Pekkala, Wågen,
Danielsson etc såg ointressanta ut, ärligt talat?
Vill även påstå att skadorna inte bara varit en bidragande orsak
utan en stor anledning till att det blivit som det blivit.
Att få valuta för entrepengen behöver ju inte nödvändigtvis
betyda att hemmalaget ALLTID skall vinna, oavsett motstånd.
Någon garanti för detta lämnas som bekant inte på biljetten...

« · 64452

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)