Glad Påsk
« Föregående · 706331 Till forumet
Sv: Glad Påsk
htikare: Glad Påsk på dej själv.
Men nu är du ute hojar på din Maratoncykel,vet inte riktigt vad du menar,har inte i denna bok skrivit nåt om Timrå,däremot skrev jag nåt i SAIK-boken att inte Jonte Hedström skulle välja(om det är det du menar) Timrå,då kanske du ska svara i den tråden,här har vi stenhård tråddsciplin,annars får man de hårda men rättvisa moderatorerna på sej.....
Sv: Glad Påsk
Glad påsk på er alla!
Brynäs satsar inför framtiden: www.gd.se/brynas/bif_grund/brynas_article.jsp?article=77308
Brynäs satsar inför framtiden: www.gd.se/brynas/bif_grund/brynas_article.jsp?article=77308
Sv: Glad Påsk
JanT:
Varför det? Finns det ett stort hockeyintresse och en stark uppslutning bland företagarna i området så borde det räcka.
Vad jag förstått så har Leksand haft mer pengar att röra sig med än t ex rikemansklubben Brynäs IF. Jag tror mer att de behöver en professionell styrelse och en sportchef som (förutom att han tränar sin klubbteknik på spelarfruar och cheerleaders) inte planlöst tokvärvar videojuggar till höger och vänster.
Jag hoppas att det i framtiden inte bara finns plats för klubbar från storstäder som Stockholm, Göteborg och Malmö.
Varför det? Finns det ett stort hockeyintresse och en stark uppslutning bland företagarna i området så borde det räcka.
Vad jag förstått så har Leksand haft mer pengar att röra sig med än t ex rikemansklubben Brynäs IF. Jag tror mer att de behöver en professionell styrelse och en sportchef som (förutom att han tränar sin klubbteknik på spelarfruar och cheerleaders) inte planlöst tokvärvar videojuggar till höger och vänster.
Jag hoppas att det i framtiden inte bara finns plats för klubbar från storstäder som Stockholm, Göteborg och Malmö.
Sv: Glad Påsk
micke:
Karlstad vete f-n om det är så stort, men Linköping definitivt.
Att utnämna Brynäs till rikemansklubb när Leksand har mer pengar trodde jag i min enfald att t o m du skulle förstå var en smula ironi.
Så till din sista fråga:"Vad menar du och vad vill du?" Det vägrar jag att svara på.
Karlstad vete f-n om det är så stort, men Linköping definitivt.
Att utnämna Brynäs till rikemansklubb när Leksand har mer pengar trodde jag i min enfald att t o m du skulle förstå var en smula ironi.
Så till din sista fråga:"Vad menar du och vad vill du?" Det vägrar jag att svara på.
Sv: Glad Påsk
mattias - 74: Jag hade inga religösa aspekter när jag önskade alla en Glad Påsk...varför man säger så när jesus dog på påsken vet jag inte. Min avsikt var dock bara att önska just Glad Påsk. Umgås med vänner äta och dricka gott och ha det allmänt trevligt....det var vad jag önskade alla.
« Föregående · 706331
Genom denna hälsning hälsar jag alla Brynäsfans en trevlig påsk! Glad Påsk på er alla!!!
P.S Gruvar mej lite,HF med darling kommer upp och hälsar på.just ja 65Selander kommer ju ochså.D.S