Har Huge blivit miljonär??
« Föregående · 688671 Till forumet
Sv: Har Huge blivit miljonär??
Bissett19: "Är det månne Huge som kammade hem storvinsten igår,isf hoppas jag du pumpar i in lite av degen i Brynäs......:-)"
Just wait and see.... ;-))
Just wait and see.... ;-))
Sv: Har Huge blivit miljonär??
vilken_lirare: Visst var det kul att prata med Tommy Wahlgren på telefon.
Men jag tackade nej till pengarna.
Har så jag klarar mig ändå.... :-/
Men jag tackade nej till pengarna.
Har så jag klarar mig ändå.... :-/
« Föregående · 688671
www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,791761,00.html