Har klipp o ljudklipp!!!
608367 · Nästa » Till forumet
Sv: Har klipp o ljudklipp!!!
BrynäsPer1: Vi var ju inte lite,men vi blir typ mindre o mindre i scandinavium. Vi har alltid större än goa gubbar,men ingen tidning elr tv vet om det. tycker att bskv aldrig får nån uppmärksamhet elr något sånt. tex i Tv,n är brynäs sänds när bskv är på besök. Säger dom det är ovanligt tryck idag i gavlerinken, hur kommer det sig,säger ankan. Det är väl för foppa o co är på besök. Det är ju BSKV. Varför aldrig vi få nån uppmärksamhet, tex när vi är i gbg,alltid klack o fullt ös.
Sv: Har klipp o ljudklipp!!!
BrynäsPer1: Är uppladdad till värmdö posten, vad hamnar filerna nu nånstans.
En sak till Martinsson ,varför var det ingen flagga i scandinavium? Tyckte det var mindre folk än vanligt,ifjol var vi också ganska lite med. Men för 2 årsen 2003, då var vi många,glömmer aldrig det,men det berodde väl på att det var en helg match. Men man får hoppas på mer folk nästa gång i scandinavium
En sak till Martinsson ,varför var det ingen flagga i scandinavium? Tyckte det var mindre folk än vanligt,ifjol var vi också ganska lite med. Men för 2 årsen 2003, då var vi många,glömmer aldrig det,men det berodde väl på att det var en helg match. Men man får hoppas på mer folk nästa gång i scandinavium
Sv: Har klipp o ljudklipp!!!
DMartinssonBSKV: Gick inte, spelade ju in på mobilen ,men så här stod det iaf
Det gick inte att ladda upp filen!
Filens namn innehåller fler än åtta tecken och/eller saknar filändelse!
Ska ändra filens namn kanske.
Det gick inte att ladda upp filen!
Filens namn innehåller fler än åtta tecken och/eller saknar filändelse!
Ska ändra filens namn kanske.
Har klipp o ljudklipp!!!
Har det på datorn,men kan inte sätta ut den på internet tex på denna sidan,bskv.com m.m. Helst vill jag sätta ut dom på denna sidan,hur gör man??