www.brynas.se
Hermansson lämnar
www.brynas.se
Herman hade helt enkelt ingen plats i truppen längre. Jag tror de va det bästa både för honom och laget. Hoppas han hittar en ny klubb i Allsvenskan oc att de går bra för honom där.
Hur som haver, Halleluja, ingen mer hermansson!!!:)
sylf:
Jaha skall vi se hur länge det dröjer innan Leksand få opp ögonen :)
Skulle inte bli ett jävla dugg förvånad faktikst när det gäller den där klubben numer.
Redigerad kommentar
Gottar mig i Hermans avsked...i rätt tråd...
Hur det känns för dig...får jag väl försöka leva med...
– Han tränar ett lag i Rumänien nu och hade hört om Hermansson, säger Niklas Czarnecki.
Avd "Humor"
:-)
Undrar om Rådbjer skullr ge matchstraff för det?
Nja, snarare en 5:a för spearing... ;-)
KS??? Vi ska väl till slutspel? ;-)
Leksand värvar från Brynäs | Allsvenskan | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
| 12.48 | 1 - 1 EQ | LIF | 39. HERMANSSON, Daniel | |
| (9. HÄGGLUND, Johan | ||||
MarcusElving:
Precis han är en bra allsvensk spelare men nån Elitseriespelare är han inte, då hade han varit kvar i Brynäs.
Redigerad kommentar
GävleLasse:
Jag fick massa skit för att jag klagad epå värvningen av Hermansson till Leksand. Jag anser att han är en AS mässig spelare och ingenting annat. Om han nu håller ES klass som vissa påstår varför spelar han då inte i Brynäs eller nåt annat lag? Att han gör 3 mål på Växjö är väl ännu ett tecken på att han hatr hamnat i en klubb som duger åt honom. Sedan kan man snacka om miljöombyte och nya spelare m.m men faktum är att Om med ett jävligt stort O :) Leksand skulle fixa avancemanhg till ES så är Herman en spelare som jag inte kommer få det lätt att ta en plats i ES. Det finns spelare i Leksand som skulle hålla i Elitserien men dom är få. kanske 6 - 7 stycker från årets trupp om ens det.
GävleLasse:
Nej jag vet men man hoppas ju liksom :) Hoppet är ju trots allt det sista som överger en :)