Hockey live
« Föregående · 122387 Till forumet
Sv: Hockey live
KungMartin: Hockeylive är ett skämt. Jag har registrerat mej flera gånger men inget login funkar. Skräp!
Sv: Hockey live
KungMartin:
Jag provade förra matchen, men då funkade det inte... Verkar inte funka nu heller...
Har hört flera som har problem med det.
Jag provade förra matchen, men då funkade det inte... Verkar inte funka nu heller...
Har hört flera som har problem med det.
Sv: Hockey live
1-0 Bergqvist. Pucken tog på domarn. Därefter snappade Bergqvist upp den och satte den i krysset.
« Föregående · 122387
E det nån som har samma problem eller någon som kommer in???