Hockeyresan.
« Föregående · 756045 Till forumet
Hockeyresan.
Vet inte om ni sett detta ännu, Aftonbladet TV på besök i er arena, och visst är det väl Hong Kong de intervjuar?
Sv: Hockeyresan.
TIKbiff: Jodå det var Tobbe. Dom härjade ganska friskt med kameran AB fick väl klippa bort hälften ;-)
« Föregående · 756045