Hockeytorsdag!
« Föregående · 2284472 Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: malmö vinner
Ske vinner
Rögle vinner
Växjö Timrå X o vinst Växjö efter straffar:)
Ske vinner
Rögle vinner
Växjö Timrå X o vinst Växjö efter straffar:)
Sv: Hockeytorsdag!
#33: Man har lagt ner back jakten då det inte finns ekonomi och tror på de vi har. Har vi hört den förut?.
Sv: Hockeytorsdag!
Honken72: ingen dålig idé, ska allt gå emot oss idag så ska jag fan tjäna lite pengar på det iallafall
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
12 dagar till transferfönstret stänger. Var är vår offensiva back med superskottet från blå? 🤔😉
+ 8
Sv: Hockeytorsdag!
lapad: Det är såklart frivilligt att gå på match! De som vill sitta hemma och tänka på dem som jobbar inom sjukvården får väl göra det.
Det viktigast är att alla med minsta symptom stannar hemma och att vi vaccinerar oss tror jag.
Det viktigast är att alla med minsta symptom stannar hemma och att vi vaccinerar oss tror jag.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Vi går tillbaks till hockeyn istället. Jag kan fixa så att alla bottenlag förlorar ikväll. Jag går helt enkelt in på Svenska spel och lägger ett tips på att MIF, LHC, DIF och TIK vinner. Då kan jag garantera att det går tvärt emot!
+ 18
Sv: Hockeytorsdag!
Tigerhjärta: Jag ser det som rimligt att restriktionerna tas bort då pandemin inte längre klassas som samhällsfarlig. Med det sagt så tycker jag alla ska fortsätta visa hänsyn mot varandra, med allt som det innebär.
Det är min högst personliga åsikt, och jag håller med dig, jag vill inte heller ha någon coviddiskussion härinne.
Det är min högst personliga åsikt, och jag håller med dig, jag vill inte heller ha någon coviddiskussion härinne.
+ 10
Sv: Hockeytorsdag!
Och kom ihåg att bara för medier slutar rapportera om IVA så kvarstår problemen.
Problemen hos sjukvården ligger i dess brist på resurser, inte pga pandemin. Det har har varit lika kaotiskt på IVA redan innan pandemin, men det är medierna som styr.
Tänker dock inte kasta mig in i covid diskussion här på vår hockeyforum, så släpper det här
Problemen hos sjukvården ligger i dess brist på resurser, inte pga pandemin. Det har har varit lika kaotiskt på IVA redan innan pandemin, men det är medierna som styr.
Tänker dock inte kasta mig in i covid diskussion här på vår hockeyforum, så släpper det här
+ 7
Sv: Hockeytorsdag!
lapad: Ja, det finns en kategori hänsynslösa och själviska människor som saknar konsekvens-tänk och empatisk förmåga.
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
lapad: Nej, "man är inte som en robot" i detta land. De flesta förstår att det fortfarande pågår en pandemi i världen med allt vad detta innebär.
Sv: Hockeytorsdag!
lapad: Hade restriktionerna fått vara kvar ett tag till, eller åtminstone trappats ner successivt så tror i alla fall jag att det hade blivit bättre på lång sikt. Nu kanske det blir ett bakslag igen.
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Bara för att man tar bort restriktionerna så innebär det inte att covid har försvunnit. I detta land är man som en robot, säger regeringen att restriktionerna tas bort den 9-e februari så tror folket att allt är guld och gröna skogar. så jävla korkat. Folk måste fortsätta vara solidariska och vara rädda och försiktiga. Fråga bara dom som arbetar inom vården.
+ 7
Sv: Hockeytorsdag!
+ 4
Sv: Hockeytorsdag!
Charliejfz: Det hoppas jag också, Charlie. Det är bara jag som är bitter för att "fel" lag vinner hela jävla tiden : )
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
munkas: Kvalångesten släpper jag den dagen vi officiellt är säkra. Inget är klart.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Det viskas här på forumet om att vi kan börja kika uppåt i tabellen och släppa kvalångesten. Har du missat det??
Sv: Hockeytorsdag!
Honken72: Det kommer gå precis som varenda jävla vecka jag sitter och hoppas på rätt resultat.
Mina tips :
MIF - FBK 3-1
SKE - LHC 2-4
DIF - RBK 4-3 OT
VLH - TIK 2-3
Mina tips :
MIF - FBK 3-1
SKE - LHC 2-4
DIF - RBK 4-3 OT
VLH - TIK 2-3
+ 4
Hockeytorsdag!
Även fast inte Brynäs spelar, så har vi en ganska intressant torsdagkväll att se fram emot. Det tycker i alla fall vi som anser att andras lags resultat spelar roll…. 😊
+ 2
« Föregående · 2284472

Vilken match väljer ni ikväll?
Otroligt viktiga poäng att spela om…
Själv kollar jag Saik - LHC.
De sistnämnda spelar lite Brynäs, får
ner Saik:s fart…, inte bra😬😬