Hockeytorsdag!
« Föregående · 2285675 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
{9382}: vad fan, 4-3 nu! Ska det bli match av det här?
Little är en av dom som ramlar enklast i serien. Han är ju duktig men det är tragiskt när spelare är som italienska fotbollsspelare…
Little är en av dom som ramlar enklast i serien. Han är ju duktig men det är tragiskt när spelare är som italienska fotbollsspelare…
Sv: Hockeytorsdag!
Danne66:
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
Sv: Hockeytorsdag!
Danne66: LHC hade faktiskt ett riktigt bra PP som resulterade i mål precis i samband med att Leksand blev fulltaliga.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
mattias - 74: Han och Caito är ett av de bättre backparen i serien. Lite som när vi hade Berra och Gunde. Caito är väl inblandat i nästan varje mål hittills
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : Bertilsson?
Känns som en del andra kan vara kvar också men då gå ned i lön för att frigöra medel för spetsvärvningar.
Känns som en del andra kan vara kvar också men då gå ned i lön för att frigöra medel för spetsvärvningar.
Sv: Hockeytorsdag!
4-1 till Leksand nu. LHC ska tacka Högberg att inte siffrorna är ännu större. LHC är verkligen inte bra
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:
Vill påstå att det är hugget som stucket. Brynäs måste göra sig av med många av de lägre ner i näringskedjan om de ska bli ett lag att räkna med. Scott, Rödin, Palve, Öhlund, Eklind, Timashov skall vara kvar. Resten måste bytas ut.
Vill påstå att det är hugget som stucket. Brynäs måste göra sig av med många av de lägre ner i näringskedjan om de ska bli ett lag att räkna med. Scott, Rödin, Palve, Öhlund, Eklind, Timashov skall vara kvar. Resten måste bytas ut.
Sv: Hockeytorsdag!
#33: Ja man kräks lite i munnen när de gör mål men det är väl bara att tacka och ta emot!
Nu får öret ta och växla upp också!
Nu får öret ta och växla upp också!
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : förstår dina tankar, tror dock att han kan utvecklas och ev konkurrera ut någon i en 3:e eller 4:e lina i Brynäs.
Tycker Brynäs har för många vattenbärare som Lööke borde kunna peta.
MEN: jag kan ha fel…
Tycker Brynäs har för många vattenbärare som Lööke borde kunna peta.
MEN: jag kan ha fel…
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:
Menar att Lööke precis som många andra producerar bra i HA men steget upp i SHL är helt enkelt för stort.
Lööke är max en 3 e lina spelare i ett bottenlag i SHL och då är frågan om det är en spelare för Brynäs om de vill göra en omstart och aspirera på placeringar högre upp i hierarkin.
Menar att Lööke precis som många andra producerar bra i HA men steget upp i SHL är helt enkelt för stort.
Lööke är max en 3 e lina spelare i ett bottenlag i SHL och då är frågan om det är en spelare för Brynäs om de vill göra en omstart och aspirera på placeringar högre upp i hierarkin.
+ 4
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : du kanske har rätt, tycker dock att han utvecklats.
Spelar dessutom i Timrå=SHL (oklart hur länge)
Spelar dessutom i Timrå=SHL (oklart hur länge)
Sv: Hockeytorsdag!
mattias - 74: Leksand är bra… iofs mot svagt motstånd men sett dem tidigare och varit bra mot bättre motstånd…
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Leksand gör 1-0. Som någon annan sa, känns väldigt märkligt att sitta och hålla på Leksand..
Sv: Hockeytorsdag!
mk: vem vet, det enda som Brynäs är överlägsna i serien är snyggaste tröjorna.
Tyvärr matchar inte spelet/resultaten tröjorna.
Tyvärr matchar inte spelet/resultaten tröjorna.
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: På tal om reklam.
Är det sista året med dessa tröjor som Brynäs kör med? Ska det bytas nästa säsong?
Hoppas att man är mer lyhörd än Frölunda med supportrar hur de vill att det ska se ut.
Nästa ställ måste se mer ut som typ-12.
Kanske inte exakt så, men bättre än en träningströja iaf..
Är det sista året med dessa tröjor som Brynäs kör med? Ska det bytas nästa säsong?
Hoppas att man är mer lyhörd än Frölunda med supportrar hur de vill att det ska se ut.
Nästa ställ måste se mer ut som typ-12.
Kanske inte exakt så, men bättre än en träningströja iaf..
« Föregående · 2285675 · Nästa »
”Tejpat i krysset”, klass