Hockeytorsdag!
« Föregående · 2285941 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Nä, Andersson har ju rätt i att covid verkligen ställde till det, med tanke på att en helt ny grund skulle sättas i laget. Det gynnas ju knappast av en massa avbrott och långa perioder utan träningar. Det han kan lastas för är att han inte ändrade spelsystemet en bit in på säsongen när resultaten aldrig kom och spelare såg uppgivna ut. Hans stolthet blev hans fall.
+ 10
Sv: Hockeytorsdag!
Lyssnar på Peter Andersson i C-more gällande debaclet ifjol, mycket bortförklaringar och ingen självkritik. Satan vad glad jag är att vi har Mikko idag.
+ 13
Sv: Hockeytorsdag!
var intressant att lyssna på Peter Andersson tankar om förra säsongen i cmorestudion, i periodpausen mellan första och andra perioden.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
munkas: Jävligt intressant att höra Peter Andersson berätta om hur han upplevde förra säsongen. Han skall inte ha någon skit tycker jag.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Falken: Vår hängmatch på Växjö spelas på ett fullsatt hovet på onsdag. När vann vi där senast egentligen. 2003?
Sen snittar vi 1 poäng per match de 6 senaste så att börja snegla mot Växjö i tabellen luktar onekligen hybris.
Nä, det handlar om att Dif och Timrå ska fortsätta förlora så mycket det bara går. Det är nog en stabilare väg till framgång än att lita på att Brynäs plockar massa poäng.
Sen snittar vi 1 poäng per match de 6 senaste så att börja snegla mot Växjö i tabellen luktar onekligen hybris.
Nä, det handlar om att Dif och Timrå ska fortsätta förlora så mycket det bara går. Det är nog en stabilare väg till framgång än att lita på att Brynäs plockar massa poäng.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Falken: Tycker Växjö varit svaga sen ett tag tillbaka. Jag är optimist och tänker så här att när vi möter Växjö borta den 19 februari och vinner så går vi förbi dem i tabellen.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Falken: tror gör man i kyrkan.
Med samma avslutning som förra säsongen så blir det inte så många fler poäng.
Med samma avslutning som förra säsongen så blir det inte så många fler poäng.
Sv: Hockeytorsdag!
När vi kommit ikapp i matcher med LHC tror jag att vi är före. Vi har varit bättre andra halvan än första och bara hoppas att vi kan fortsätta så.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Forsberg 1978: 0-3 nu. 9 poäng och 1 mindre spelad om matchen står sig så har vi Växjö hemma på lördag.
Sv: Hockeytorsdag!
Falken: LHC är formmässigt på väg ner helt klart. Men så länge Brynäs inte tar fler poäng än vad man gör, kommer vi verkligen röra oss uppåt?
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : dom räknar ju snittpoäng. Men det är sant, blandade ihop Niznekamsk med Nizhny Novgorod..
Sv: Hockeytorsdag!
Luddf:
Hans lag ligger inte topp 16 just nu och i.o.m att de stänger grundspelet nu så lär hans lag missa slutspelet
Hans lag ligger inte topp 16 just nu och i.o.m att de stänger grundspelet nu så lär hans lag missa slutspelet
Sv: Hockeytorsdag!
Nu ligger det i våra händer. Bara Malmö som har en match mindre men det är ju mer press på LHC nu som har fler matcher och ett par stycken mer än alla efter.
Vi tar det här. Nu siktar vi på att gå förbi LHC först och främst. 🙏
Vi tar det här. Nu siktar vi på att gå förbi LHC först och främst. 🙏
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Märklig känsla en lördagkväll att längta till onsdag. Ruggig Brynäs abstinens
+ 5
Sv: Hockeytorsdag!
Luddf:
Många lag kommer att förstärka.
LIF plockar med 100% in Hrivik
Djurgården, Timrå och IOK kommer att värva.
Brynäs? Nja
Många lag kommer att förstärka.
LIF plockar med 100% in Hrivik
Djurgården, Timrå och IOK kommer att värva.
Brynäs? Nja
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: CLuBeN börjar få riktigt kass målskillnad. Kan bli viktigt i slutändan!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: kollar mer fotboll än så men håller med om att det är tråkiga matcher för ofta när det gäller fotboll.
En skillnad är att en hockeymatch kan vara underhållande trots dåligt spel. Så är det inte i fotboll som kräver bra spel.
En skillnad är att en hockeymatch kan vara underhållande trots dåligt spel. Så är det inte i fotboll som kräver bra spel.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: LHC har släppt in 13 mål på två matcher. Ändå har de en hyfsad målvakt…
Det firas ikväll med ett par ipa. Skål o trevlig kväll. 🍺
Det firas ikväll med ett par ipa. Skål o trevlig kväll. 🍺
+ 9
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: KHLs grundserie avslutas och efter OS så kör dom igång slutspelet. Det vill säga att 8 lag har spelat klart för säsongen. Borde ju verkligen öppna upp för värvningar i SHL, säker många som vill förlänga säsongen?
Sv: Hockeytorsdag!
mk: Han får migrän av belysningen i vissa ishallar. Toningen verkar dämpa det.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: 3+1 på Ruohomaa idag, hyfsat dagsverke. Ja, Högberg räddade väl 2-3 frilägen
Sv: Hockeytorsdag!
JanT: 4 poäng på 4 matcher ska vi ju bara hämta in.
Hattrick på Ruohomaa nu, 8-4
Hattrick på Ruohomaa nu, 8-4
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever:
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: LHC har drabbats av allvarlig pyspunka efter senaste formtoppen - inte mig emot. 4 pinnar att hämta in för oss med 4 färre matcher spelade. Inte alls en omöjlig uppgift!
Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever: Lite Janne Larsson över Ruohomaa tycker jag. Magiskt spelsinne
+ 2
« Föregående · 2285941 · Nästa »