http://www.swehockey.se
Honken åker till Moskva
« Föregående · 467437 Till forumet
Honken åker till Moskva
Honken i landslaget igen. Dessvärre ingen Brynäsare i J20-VM. Kan definitivt tycka att Niklas Andersson borde varit med där.
Länkar:
http://www.swehockey.se
http://www.swehockey.se
Sv: Honken åker till Moskva
70 Rodrigues: Jo, håller helt med dig att han borde fått lira med Timonen istället för Kupan. Nu är han väl ringrostig eftersom han bara fått lira någon enstaka juniormatch den senaste månaden.
Sv: Honken åker till Moskva
70Igor: Precis, Timonen o Andersson hade varit finemang och vad gällande Kupan så kommer vi ju få stå ut med honom även nästa säsong, vet inte hur dom tänkte när dom gav honom 2-års kontrakt???
« Föregående · 467437