Honken kvar eller inte ?
« Föregående · 717680 Till forumet
Sv: Honken kvar eller inte ?
Bissett19: Vi är ju redan klara för kvartsfinal så d e bara att kasta in honom direkt!!
Sv: Honken kvar eller inte ?
70 Rodrigues: Då blir han väl den yngsta som spelat i Tre Kronor tror jag!!
Bara hoppas att BÅG vågar kasta in honom i hetluften ikväll!!
Bara hoppas att BÅG vågar kasta in honom i hetluften ikväll!!
Sv: Honken kvar eller inte ?
Bissett19: Jag är beredd att gå ner till 20 mille... SÅ bra är inte Honken. För 20 mille skulle man kunna ta in 50 stycken norska talanger ;)
Sv: Honken kvar eller inte ?
Skön kommenter av Mormor angående ryktet om att Fribourg vill köpa loss honom fråm Brynäs:
"Ja, om de betalar 80 miljoner kronor så kan vi kanske släppa honom, säger Michael Sundlöv, sportchef i Brynäs"
Jag är nog beredd att hålla med:)
"Ja, om de betalar 80 miljoner kronor så kan vi kanske släppa honom, säger Michael Sundlöv, sportchef i Brynäs"
Jag är nog beredd att hålla med:)
Sv: Honken kvar eller inte ?
Db_04: Något som Brynäs har skapligt nu av är pengar, om det skulle vara 2 år sedan så kanske de skulle gått med på det. Men nu? Skulle inte tro det
Sv: Honken kvar eller inte ?
Enligt hockeycentralen så vill Schweiziska laget Fribourg köpa ut Honken från hans kontrakt med Brynäs.
Sv: Honken kvar eller inte ?
AD: Så desperata är inte ens vi,då är jag mer inne på att hänga Willes slips i ribban....
Sv: Honken kvar eller inte ?
Frisco:
Rätt. Jag skulle skriva "över nästa år" men ångrade mig. Så fel det blev.
Sv: Honken kvar eller inte ?
Poffa:
Jodå.. Brynäs är en klubb med stor kassa så visst kan vi nog betala en slant för eran kepper ;D
Jodå.. Brynäs är en klubb med stor kassa så visst kan vi nog betala en slant för eran kepper ;D
Sv: Honken kvar eller inte ?
Brynäsekke:
Zakke har kontrakt i ett år till. Men betalar ni bra så, visst...
Honken kvar eller inte ?
Ja tror nog att honken sticker ;P och varför skulle int edå Brynäs kunna värva "Zacke" från Modo.. För att Krizan kommer att stanna ett år till och Zacke vill ju ha speltid.. han är trött på att vara båsöppnare nu !
« Föregående · 717680
-Vi har inte bestämt något än, men det lutar åt det, säger assisterande förbundskapten Tommy Samuelsson till SVT.