1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Honken redan klar för VF?


Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Ja det är ju tur att alla inte tycker likadant. Hade ju blivit tråkigt i längden. Jag är dock stolt att jag är ägare till en Frölunda retro tröja. Den snyggaste av dom alla.

Sv: Honken redan klar för VF?
Förlåt för dubbelpost... Men mitt inlägg fanns inte med när jag uppdaterade.

Sv: Honken redan klar för VF?
FreddanVF:
Jag tycker, och det här kommer många att hugga på, att DIFs retro är klart snyggare.

Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Frölundas Retro tröjor slår allt.

Sv: Honken redan klar för VF?
FreddanVF:
Äsch, snart ramlar det in ett guld till BIF ska du se. Det var ingen som trodde på oss 1993 eller 1999 heller...

Sv: Honken redan klar för VF?
Snart är den här tråden lika popis som tråden
"Brooklyn Tigers åker till Göteborg"

Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Frölundas retro tröjor slår allt.

Sv: Honken redan klar för VF?
mok:
Får väl erkänna att ni varit klart starkare några år nu.

Brynäs har de KLART snyggaste dräkterna, där viker jag inte en millimeter : )

Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Vi lever i nutid ni i dåtid om man får tro ditt inlägg. Vill Honken vinna guld så gör han rätt i att dra västerut. Han kan ju hamna i HV också. Rykten säger ju att Liv ska prova lyckan i NHL nästa säsong.

Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Jo ni har fler SM guld inget snack om saken men Frölunda ligger ju på topp nu och dit har ni en bit kvar innan ni är tillbaks. Men vi får la se vad som händer. Sen är det redan framröstat att Frölunda har dom snyggaste dräkterna :)

Sv: Honken redan klar för VF?
kentalalarsson:
"Dock....skulle jag hetat Honken hade jag blivit smickrad o tagit målvaktsklubban i VF.
Göteborg är en bra idrottsstad o har det som behövs för att locka till sig de bästa spelarna."

Vi har spelat alla säsonger i elitserien, vi har fler SM-guld, vi har de snyggaste dräkterna, vi satsar ambitiöst med ny arena...osv osv.

Sv: Honken redan klar för VF?
kentalalarsson: Nu är det ju bara ett rykte, men OM Honken drar till en annan ES-klubb så hoppas jag att han bryter arselet eller nått.
Att man tappar spelare till andra länder kan jag acceptera.

Sv: Honken redan klar för VF?
Swordster:
Har oxå hört ett sådant "rykte" men vi får se. Ingen idè att lägga fokus på det innan kvartsfinalserien.
Dock....skulle jag hetat Honken hade jag blivit smickrad o tagit målvaktsklubban i VF.
Göteborg är en bra idrottsstad o har det som behövs för att locka till sig de bästa spelarna.

Brynäs rustar själv för en ny arena så vi får se vad som händer med spelartruppen. Gör Honken ett bra slutspel, lockar måhända NHL igen?

Sv: Honken redan klar för VF?
Swordster: jag hoppas det här inte stämmer..

Sv: Honken redan klar för VF?
Swordster: Inte omöjligt om man säger så eftersom han vart på väg redan innan denna säsongen men sällan sådant här sipprar ut från Frölunda o har svårt att tro att mitt under slutspelet att dopm går ut till sina sponsorer med detta... men men

Honken redan klar för VF?
Kanske gammalt men vem vet, det påstås nere i Göteborg ut till sponsorer att VF redan har gjort klart med en ny målvakt till nåsta säsong.

Smickrande eller inte skall denne målvakt förmodligen vara er Honk...

Om detta stämmer eller inte vet jag inte, men han som påstår detta är min kusin som jobbar i förtagsledningen på en av Frölundas större sponsorer, tydligen skall Salo trappa ner eller sluta.

« · 686560

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)