Hur blir det med Gavlerinken?
279886 · Nästa » Till forumet
Sv: Hur blir det med Gavlerinken?
Per HApps: Blir nog bra tillslut.
Det blir kul för Lind att komma upp och skotta in mål i vinter ;)
Synd bara att ståplats är som i LLA, fast på detta sätt kan man
dra in mer pengar eftersom borta stå brukar vara svår att fylla.
Det blir kul för Lind att komma upp och skotta in mål i vinter ;)
Synd bara att ståplats är som i LLA, fast på detta sätt kan man
dra in mer pengar eftersom borta stå brukar vara svår att fylla.
Hur blir det med Gavlerinken?
Välkommen upp till sektion F till hösten!!
Länkar:
http://timraik.nu/ombyggnad
http://timraik.nu/ombyggnad
Då har han säkert om i sina ljumskar igen =)