HV 71 - Brynäs IF 8/3
« Föregående · 848982 Till forumet
HV 71 - Brynäs IF 8/3
Ett revanschsuget HV 71, som jag tror Brynäs får det svårt mot...men en vinst här... ja, då har HV mycket stor press på sig, och då golvade.
Sv: HV 71 - Brynäs IF 8/3
Jonte321: Jag tror att matchbilden kommer att bli en helt annan i morgon. Nu är det Brynäs tur att spela tillknäppt och bygga köttmur i mittzonen. Fast det känns som att det blir vinst åt nåt håll med uddamålet.
Rätt kul med all diskussion angående målet. Matchbilderna på brynäs hemsida visar klart att Rönnmark gör rätt. Det framgår solklart om NÄR signalen för målet kommer.
Laban: Ring jourhavande kompis, de brukar kunna lyssna.. ;)
Rätt kul med all diskussion angående målet. Matchbilderna på brynäs hemsida visar klart att Rönnmark gör rätt. Det framgår solklart om NÄR signalen för målet kommer.
Laban: Ring jourhavande kompis, de brukar kunna lyssna.. ;)
« Föregående · 848982