Indianjakt!!!
« Föregående · 652887 Till forumet
Sv: Indianjakt!!!
Brynäs1912: Gäller inte bara att vi är många där. Alla som är där måste våga visa kärlek och sjunga och stötta laget.
Sv: Indianjakt!!!
DMartinssonBSKV: ja precis står det 300 brynäsare som e tysta så spelar det ju ingen roll hur många vi är
« Föregående · 652887
Vill ni beställa biljett genom bskv, ring:031-3310575, ni kan även boka själva.
Ni som bor i skåne, går det alltid en buss ifrån Malmö, så är ni intresserad av att åka med bussen, ring: Patrik & Fia 040-500428.
Vi syns i Scandinavium, våran hemmaplan.
Jag ber alla att boka, denna matcher får ni inte missa, vilka tyckte det var kul i Leksand med över 500 brynäsare, borde gilla matchen mot Frölunda den 6 februari.