Inför Brynäs - Luleå
« Föregående · 1185231 · Nästa » Till forumet
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Lindström: Som sagt: PP är ngt man tränar kontinuerligt och jag skulle tro att man provat de flesta uppställningar för att hitta en optimal lösning.
Både Kahnberg och Eero får såvitt jag kan se också istid i PP och frågan är om det stämmer att Lauritzen och Molin får så "in i bomben med istid" ?(din anm)
När har jag påstått att min syn är den enda rätta?
Det enda jag påstått är att tränarnas syn förmodligen är den bästa och inte läktarcoachernas.
Både Kahnberg och Eero får såvitt jag kan se också istid i PP och frågan är om det stämmer att Lauritzen och Molin får så "in i bomben med istid" ?(din anm)
När har jag påstått att min syn är den enda rätta?
Det enda jag påstått är att tränarnas syn förmodligen är den bästa och inte läktarcoachernas.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Nu ska man strax slagga för att åka ifrån hemstaden vid 08.00 imorgon till Gävle.
Ska bli riktigt skoj att kika matchen nu när vi har två raka.
Ses i LA imorgon!
Ska bli riktigt skoj att kika matchen nu när vi har två raka.
Ses i LA imorgon!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
mattiaskarlgren: Låter kanonbra! Jag kommer vara där när vi bärgar 3 nya :D
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Det är väl en självklarhet att vara där om man är Brynäsfan - jag sitter som sagt i resturangen och gör mitt för att Brynäs ska vinna!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skitstöveln: Ja, speciellt om man bor i Gävle och därmed har nära till arenan! Gävleborna är ju inte kända för att ställa upp precis, man får hoppas på hygglig publiksiffra i alla fall.
Idiotiskt att lägga hockeyfesten samma dag som tråkbollen! :P
Idiotiskt att lägga hockeyfesten samma dag som tråkbollen! :P
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Jag hade väääldigt gärna sett Danmarkmatchen från start - men Brynäs måste gå före. Så är det bara :]
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skitstöveln: Jag tänker likadant, det får räcka med andra halvlek i arenan! :P
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Nej inte i Kiruna :) Falköping däremot, men vi ska hämta upp folk på vägen, checka in på hotellet osv. Tyckte själv det var tidigt men bara gilla läget.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Lindström: " Vad menar du då med "förmåga att minnas fel vad gäller det mesta"
Inte så allvarligt som det låter.
Peja ställde en retorisk fråga om sitt eget minne då han frågade:
"Eller minns jag fel?" angående istiderna.
Dvs han hade koll på istiderna, som jag uppfattade det.
Och i det läget svarade jag att DU enligt min mening också ofta "minns fel", dvs inte har koll på saker och ting vad gäller många saker.
Men det är som sagt min personliga uppfattning och inget annat.
Svårare var det inte.
I övrigt tror jag inte att det är nåt större fel på ditt minne...
;-)
Inte så allvarligt som det låter.
Peja ställde en retorisk fråga om sitt eget minne då han frågade:
"Eller minns jag fel?" angående istiderna.
Dvs han hade koll på istiderna, som jag uppfattade det.
Och i det läget svarade jag att DU enligt min mening också ofta "minns fel", dvs inte har koll på saker och ting vad gäller många saker.
Men det är som sagt min personliga uppfattning och inget annat.
Svårare var det inte.
I övrigt tror jag inte att det är nåt större fel på ditt minne...
;-)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Men va fan! Finns det brynäsare som INTE ska till Läkerolen? Det är ju bara skönt att slippa tråkbollen. Tio svenskar som inte kan ta emot en boll. Och så Zlatan. Boooooring!
Skitsmart att lägga Hockeyfesten idag. Annars hade det kommit typ 4.000 och Brynäs hade tappat en halv miljon i intäkter. Nu blir tappet mycket mindre. Om nu gävleborna, mot förmodan, stannar hemma.
Skitsmart att lägga Hockeyfesten idag. Annars hade det kommit typ 4.000 och Brynäs hade tappat en halv miljon i intäkter. Nu blir tappet mycket mindre. Om nu gävleborna, mot förmodan, stannar hemma.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skippar också fotbollen till förmån för Läkerolen, ska bli intressant att se vad fjolårsvästeråsaren Olausson uträttar i elitserien, Albrandt är ju skadad.
Sen vill jag se Kudroc innan han försvinner, skulle förvåna mycket om Sundlöv plockar fram lädret om inte skadeproblemen fortsätter.
Synd för det är den spelartypen som Kudroc representerar som saknas/behövs i Brynäs.
Det lär ju inte vara sista gången som Andersens axel hoppar ur led heller...
Sen vill jag se Kudroc innan han försvinner, skulle förvåna mycket om Sundlöv plockar fram lädret om inte skadeproblemen fortsätter.
Synd för det är den spelartypen som Kudroc representerar som saknas/behövs i Brynäs.
Det lär ju inte vara sista gången som Andersens axel hoppar ur led heller...
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Enligt GD var endast 5000 biljetter sålda igår - hoppas Gävleborna tar sig i kragen och hoppar in i hetluften!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skitstöveln:
Fan, det är ju V75 i Bollnäs också... Kravmaskin... = )
Reducerat uppe i Cyclope City...
Fan, det är ju V75 i Bollnäs också... Kravmaskin... = )
Reducerat uppe i Cyclope City...
Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: V75 i Bollnäs? Matmissbruk! Är det vad som stoppar folk från att gå på hockey skulle jag, om jag hade en bössa, med glädje satt mig på Sävstaås och förpassat samtliga hästar dit dem hör hemma...charkdisken.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skitstöveln: Då blir det säkert runt 600-6500 ikväll! Kunde ha varit värre i alla fall..
Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:
Stort idrottsutbud i Gävleborg...
Och 7-4 torsk i Cyclopeland.
Suck.
Stort idrottsutbud i Gävleborg...
Och 7-4 torsk i Cyclopeland.
Suck.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Pinsamt för att vara lördagsmatch + hockeyfesten!
6000-6500 ska det vara på en vardagsmatch !
6000-6500 ska det vara på en vardagsmatch !
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Skitstöveln: Ja men grejen är att det hade varit utsålt redan om inte den förbannade fotbollen skulle vara samma dag.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Nåja, blir inget återkommande problem. Imorron är dom svenska bolltjongarna borta från VM.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Vore skönt med en riktig överkörare mot luleå!! 6-1!
*Jonsson
*Somervouri
*Somervouri
*Molin
*Dackell
*Sandin
JATACK!
*Jonsson
*Somervouri
*Somervouri
*Molin
*Dackell
*Sandin
JATACK!
Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: Danskdjävlar som lägger en fotbollsmatch, samma tid Brynäs spelar.
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Känns som att Abbotts kan ställa till det ikväll.. Ser heta ut som vanligt =)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
TIKbiff: Japp och ni skall vara glada att ni inte spelar nu med tanke på att ni hade strax över 4000 ;-)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Tommy: Kvittar om vi leder med 14-0, som Brynäsare kan du aldrig slappna av! :-(
« Föregående · 1185231 · Nästa »
Vill jag inte alls få det till, jag fråga satta varför Molin å Lauritzen får så pass mycket istid i PP, när vi behöver få igång Kahnberg och Somuervouri. Då PP är en form när dom ökar sina chanser rejält att näta.
"Han har å andra sidan en sällsynt förmåga att minnas fel vad gäller det mesta, som jag ser det."
Det var ju lite lustigt att din syn skulle vara den ända rätta här inne, gör om gör rätt.