Inget ont som inte...
« Föregående · 484706 Till forumet
Sv: Inget ont som inte...
Huge: Som motvikt kan man läsa Hockeypuckots, flåt Hockeyligans ordförande Hans Nyberg som tycker att vi har för många NHL-spelare här. Hör och häpna, han tror att juniorernas utveckling hämmas. Godmorgon! Här har man synpunkter på att regeringen reagerade sent i samband med jordbävningen i Asien. Hockeyligans ordförande drar sina slutsatser efter 4 månader.
« Föregående · 484706
Vill man att lotteriet skall fortsätta så förstår jag det resonemanget.
Fördelen med detta är väl att det i praktiken funkar som en form av deadline, nu när NHL-ägarna inte vill spika ngt officiellt datum för stängningen av hela NHL.
Nu kanske de spelare som avvaktat får arslet ur vagnen och bestämmer sig för att börja spela igen. Frågan är hur pass motiverade och tränade man är?