Inte över riktigt än
« Föregående · 2486759 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Hv kan dra åt helvete. De ska inte fixa nåt kontrakt i Monitor. Som jag sa kval eller inte, så jävla gött att trycka till äckliga favoriserade Hv.
Rödin kung idag.
Rödin kung idag.
+ 15
Sv: Inte över riktigt än
Fyfan vad gott 🍺
Dom som ska vara ledande kliver fram ikväll. Rödin, Larsson etc
Dom som ska vara ledande kliver fram ikväll. Rödin, Larsson etc
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Förutsättningarna klara, vinna resten och hv måste tappa minst en pinne
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Ölund är alldeles för ojämn - precis som nästan alla övriga spelare i laget.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Bolle81: HV har klarat att vända underlägen mot många lag den senaste tiden. Vi stod ändå pall.
+ 8
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: att vi bjuder in hv på det här sättet är under all kritik,sånär att det skiter sig. Ölund Ölund blir så trött på dig
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Falken: det osar katt för att vi tillåter det fantastiskt dåligt försvarsspel
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Falken: alltid farliga returer limpan släpper,vi kan inte backa hem och tro att vi kan försvara detta,gör hv mål är det gonatt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Man ser ju hur otroligt långsam Lindbäck är i förflyttningarna vid senaste returen.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Hv kastar in alla puckar på mål, de vet att det slinker in en hel del enkla. De skjuter även i usla vinklar.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Lägg bara ner, alla här inne vet att du enbart är ute efter att provocera.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Vid förlust antar jag att Manner lämnar frivilligt. Valet av Lindbäck i kassen är oförlåtligt.
+ 1
« Föregående · 2486759 · Nästa »
Fy fan vilken skön dag:
Brynäs vinner 6 poängsmatch, säsongens viktigast match hitills🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
Arsenal vänder 0-2 till 3-2 med matchens sista spark.
Grattis till oss💪💪💪💪