Inte över riktigt än
« Föregående · 2486639 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: nej nu stänger jag av. Domarna avgör matchen i vanlig ordning. Kan hända bara i Sverige 🤪
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: varför fick Ölund den chansen,han kan för helvete inte göra mål. Det målet han gjorde tidigare var enbart tur
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912:
Ja de har onekligen haft det tungt de sista 15 omgångarna men många horribla misstag
Ja de har onekligen haft det tungt de sista 15 omgångarna men många horribla misstag
Sv: Inte över riktigt än
JanT: Att ha en fin flaska rakia måste väl vara ett måste i varje barskåp!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Davey85:
Bedrövligt, antingen tar man båda eller släpper båda. Pinsam nivå i detta läget av matchen dessutom.
Bedrövligt, antingen tar man båda eller släpper båda. Pinsam nivå i detta läget av matchen dessutom.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Domarskandal. Hur kan han ta den på Brynäs när han släppt trippingen? Hur?
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Eklind måste vara den svagaste spelaren i SHL/Elitseriens historia sett till sin storlek?
Nu kommer 4-4....
Nu kommer 4-4....
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Lakim1912: Plockar vi 3 poäng i kväll skall jag ta mej en 6:a kroatiskt hembränt (nästintill odrickbart, har bott i barskåpet i många år).
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Sjukt bra val att sätta Lindbäck i kassen ikväll. Nej men snälla rara Manner det är sjuuukt dåligt.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
Hank81: Han måste ha inskrivit i sitt kontrakt att han får max vara petad i fem matcher... jag blir så less även om sista inte var nå tavla... men utstrålar noll trygghet.. suuck
Sv: Inte över riktigt än
Anders Berg: Men Lindbäck ! Kan du flaxa till och idioträdda en enda gång!
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
TheMacamush: Vad skulle han ha gjort på den pucken? Är två usla backar som ska ut vid det målet.
Sv: Inte över riktigt än
Ingen som kan lägga upp statistiken från 1:a pausen på målvakter? Kan inte backa själv i sändningen.
Sv: Inte över riktigt än
Silfverkroken: eftersom målskillnad kan ha en avgörande betydelse i slutändan så har vi absolut inte råd att släppa in skitmål,limpan har gjort alldeles för många dåliga ingripanden under hela säsongen.
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Sak och person. Lindbäck är en härlig personlighet men som hockeyspelare är han past peak.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Silfverkroken: Man ägnar hela jävla pausen åt att kolla på ett reducingersmål till 4-2. Logiskt.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
J-S: Vi leder för att vi gjort fyra mål framåt. Kolla hans rörelser i matchen så ser du nog själv hur det ser ut.
Det är ju inget personligt mot Lindbäck. Det ser bara inte bra ut.
Det är ju inget personligt mot Lindbäck. Det ser bara inte bra ut.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Riktigt synd att inte Olkinuora står ikväll. Hade varit viktigt att nolla Hv för att sänka självförtroendet
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Guldtigern: "Lindbäcks sidoförflyttningar är verkligen inte bra, så långsamma och kommer ofta för långt förbi stolpen och får då ännu längre till andra stolpen..."
Vilket geni synd att du inte är Lindbäcks tränare, Du låter som en Guld målvakt och tränare,
Tunga två perioder för alla Lindbäcks hatare vi leder, Och vad ska vi skylla på nu.
Nu gävlar kör vi,
Vilket geni synd att du inte är Lindbäcks tränare, Du låter som en Guld målvakt och tränare,
Tunga två perioder för alla Lindbäcks hatare vi leder, Och vad ska vi skylla på nu.
Nu gävlar kör vi,
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Peja: Såg inte ut som Shore missade eller fick slag på klubban på reprisen.
Hoppas vi inte blir för passiva i sista. Anfall är bästa försvar, framförallt med Lindbäck i mål.
Hoppas vi inte blir för passiva i sista. Anfall är bästa försvar, framförallt med Lindbäck i mål.
« Föregående · 2486639 · Nästa »