Inte över riktigt än
« Föregående · 2487882 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Palve, men blir tokig, nyss obegriplig, gör otrolig dragning i nästa byte men varför sköt han inte
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: Föredrar den. Brynäs hade liknande innan de bytte. Mycket bättre översikt.
Sv: Inte över riktigt än
Thellen: Timrå vill väl hellre att Brynäs är kvar en HV71, lite derbykänsla ju, klirr i kassan eller vad tror ni?
Sv: Inte över riktigt än
Vi får hålla tummarna att Skellefteå krossar hv, för det blir tufft att vinna ikväll med detta lag!
Sundin i andra? Strömgren 13e? Blomman på kant?
Näe det här känns bara jobbigt.
Sundin i andra? Strömgren 13e? Blomman på kant?
Näe det här känns bara jobbigt.
Sv: Inte över riktigt än
Thellen: Tänker på den gamla Di Leva-låten "Vi har bara varandra", lite så är det härinne ikväll. Nu åker vi, pojkar och flickor.
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Ja, nog för att han gått bra i J20, men steget från J20 till SHL och kniven-mot-strupen-match är vääääldigt långt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
{10065}: Kommer vi ut lika intensivt som mot HV så tror jag vi kan överraska Timrå. Lyckas vi stänga ner Timrås 1:a kedja och inte ta dumma utvisningar så finns god chans till poäng.
Edit: Med Timrås 1:a kedja så trodde jag dom lirade Dahlén-Lander-Pettersson. Men så verkar inte fallet.
Edit: Med Timrås 1:a kedja så trodde jag dom lirade Dahlén-Lander-Pettersson. Men så verkar inte fallet.
Sv: Inte över riktigt än
{10065}: Modigt med Sundin i andrakedjan istället för att peta in Strömgren. Strömgren måste ha gjort något regelbrott eller något för att vara så långt ner i hackordningen.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Jan Grismöbel: Du är värd allt stöd som alla hockeyfans kan uppbringa!!!!! För de hjälper till enormt mycket för självförtroendet och självkänslan av att klara såna här prövningar!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🐯🐯🐯
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: Säga vad man vill, men Rödin har slagit väldigt bra och avgörande passningar senaste matcherna. Tråkigt att han missar.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: Tufft med Rödin borta, tyckte han gjorde en av sina bästa matcher för säsongen förra matchen.
+ 8
Sv: Inte över riktigt än
JawKee: Kommentatorn sa ju precis att Rödda är borta. Trist då han varit i bra form dom senaste matcherna. "Underkroppsskada" kallas det.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Bulten: Härligt! Kommer nog behövas en bra försvarsinsats idag om Rödda och Scott missar matchen då vi blir lite lättare framåt. Och då är Olki den viktigaste spelaren för att det ens ska kunna ske.
Sv: Inte över riktigt än
Jan Grismöbel: Enligt uppgifter i Sportbladets livechatt klev Rödin av värmningen och spelar inte. Scott har fortfarande problem efter magsjuka och är osäker. Ska dock tas med en nypa salt, men ingen rök utan eld?
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912: Tusen tack ..Nu fokus på att vårat Brynäs reser sig på 9 å ser till å rädda kvar oss i shl ..Inget Shl utan Brynäs. Det bästa vore om lhc lämnade .Inte saknad bara glömd ..Vill i kväll se ett lag med hjärta ..
Tusen tack alla Brynäs vänner ..Är i mycke goda händer . Ska inte svära i kyrkan
.Men blir behandlad i lhc land 🤣🤣🤣
Tusen tack alla Brynäs vänner ..Är i mycke goda händer . Ska inte svära i kyrkan
.Men blir behandlad i lhc land 🤣🤣🤣
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Jan Grismöbel: Du kommer säkert att fixa det. Jag passar på att önska dig lycka till !!!!
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Jan Grismöbel: Nä då känns ju hockeyn ganska oviktig i sammanhanget. Håller alla tummar och sänder en bön att det går fint för dig!
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Windom Earle: Ja, vi är många som hoppas att Cluben får kvala istället för något av våra lag. Risken för det är väl dock mikroskopisk känns det som, eller ja, stjärnorna ska stå rejält rätt för att det ska ske.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Typ nästan lycka till ikväll. 6 p till Brynäs och HV71 och 0 p till LHC skulle sitta fint.
+ 11
Sv: Inte över riktigt än
Jan Grismöbel: Hoppas du återhämtar dig. Big hug, Hoppas ni plockar tre eller minst två pinnar ikväll.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
JawKee: Nikola Pasic är klar för Luleå till nästa säsong enligt Svensson på Expressen. Hittar inte länken dock, men vet att jag har läst det.
Edit: och nu såg jag att en TIK:are redan hade skrivit det. Jag hittar ut själv...
Edit: och nu såg jag att en TIK:are redan hade skrivit det. Jag hittar ut själv...
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
JonteD: Har inga planer å ge upp något . Å grattis till dig som blev av med skiten . 👍
+ 13
« Föregående · 2487882 · Nästa »
