Inte över riktigt än
« Föregående · 2488511 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Så jävla skitnödigt från nedsläpp ikväll, mumin familjen i båset har gått och bastat sen 45 min sen.
Sv: Inte över riktigt än
Modano: Du får tappa kontrollen och stå still hur jäkla mycket du vill, domarna tar ett enligt regelboken helt korrekt mål.
Det är väl snarare bra att man tittar på situationer om man är osäker så att det blir rätt bedömt!
Det är väl snarare bra att man tittar på situationer om man är osäker så att det blir rätt bedömt!
Sv: Inte över riktigt än
Blå grottan: Tycker vi kan sparka alla på isen också för någon större skillnad gör dom inte när dom spelar..
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
J-S: Glöm inte att ni är soffpotatisar. Ni vet inte om det var detta Brynäs planerade för när man byggde laget.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
parks: Så bottenlöst usel puckbehandling av samtliga Brynäsare. Nästan skönt att plåstret rycks redan ikväll. Bara att slicka såren och börja ladda inför kvalserien. Malmö går in som favoriter. Hej
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Inte kört för Brynäs i HA.
Men jävligt kört i HA med Alcen vid rodret , en sån dålig kapten på en segelskuta skulle blivit upphängd i stormasten av besättningen.
Men jävligt kört i HA med Alcen vid rodret , en sån dålig kapten på en segelskuta skulle blivit upphängd i stormasten av besättningen.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Det är så otroligt krampaktigt. Inget fungerar offensivt.
Timashovs spel i 5 mot 3 är under all kritik. Ser ut som att han försöker ge Timrå 2-0.
Timashovs spel i 5 mot 3 är under all kritik. Ser ut som att han försöker ge Timrå 2-0.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Typiskt Brynäs att man var bra senast (åtminstone i en period...) och klarar därefter inte av att följa upp med en ny bra insats. Det har varit ett problem under hela säsongen. Timrå är ju klart bättre ikväll och hade lett med mycket mer om det inte vore för Olkinuora.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Kval.
Degradering.
Förnedring.
Kul att pryo eleverna på Brynäs lyckas med att gömma sig i 51 omgångar för media.
Degradering.
Förnedring.
Kul att pryo eleverna på Brynäs lyckas med att gömma sig i 51 omgångar för media.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Jävlar vilken vilja och kämpaglöd jag ser i Brynäs. Vinner varje närkamp och varenda beslut på isen är precis rätt.
Borde bli sm-guld snart.
Borde bli sm-guld snart.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
parks: Sådär, då var det bara att ladda om. Nästa tisdag börjar kvalhelvetet... igen.
Sv: Inte över riktigt än
parks: Då är det klart för kval....... igen...
Sparka Alcén, sparka Honken
Sparka Alcén, sparka Honken
+ 9
Sv: Inte över riktigt än
Dubbeld: Försvarar inte skitsnack men är en jävla skillnad på att avsluta en spelares karriär och att slänga käft och vräka ur sig dumheter,
Helst när man ser att spelaren som utdelar boardingen klarar sig utan matchstraff för ibland det fulaste du kan göra på isen , kan gör vilken som helst att tappa det, Spelaren har inte puck utan är helt försvarslös en meter ifrån sarg framåtböjd och Timrå spelaren utdelar en tackling knuff i ryggen och vissa Timrå fans hurrar,
Fy fan domare Timrå fans skäms om detta inte är en avstängning många matcher vilket inte hjälper Brynäs, men annars lägg ner disciplinnämnden.
Helst när man ser att spelaren som utdelar boardingen klarar sig utan matchstraff för ibland det fulaste du kan göra på isen , kan gör vilken som helst att tappa det, Spelaren har inte puck utan är helt försvarslös en meter ifrån sarg framåtböjd och Timrå spelaren utdelar en tackling knuff i ryggen och vissa Timrå fans hurrar,
Fy fan domare Timrå fans skäms om detta inte är en avstängning många matcher vilket inte hjälper Brynäs, men annars lägg ner disciplinnämnden.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Falken: Palve är en B-spelare. Inte en spelare som fungerar i en ledande roll i ett vinnande lag. Med så ojämna ledande spelare får du ojämna lagprestationer.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
parks: SAIK och Växjö ... vad har hänt i dessa lag? Borde varit klara vinster.
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Rekonstruktionen rullar vidare. Vi har inget i SHL att göra med detta lag/företag. Det är för dåligt i alla led och det finns inget hopp kvar snart.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Man vill nog inte vinna den här matchen när man spelar så huvudlöst i pp. Herregud!
Sv: Inte över riktigt än
Simmalugnt: Jag försöker i båda trådarna! Negativt resultat än så länge...
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
vonDöbeln:
Slå dig du en rom o sätt på dig mystofflorna framför brasan framför er enkla resa till 3p
Slå dig du en rom o sätt på dig mystofflorna framför brasan framför er enkla resa till 3p
Sv: Inte över riktigt än
Tima...
Även om han gjort sina mål och poäng, så är det inte såna spelare jag inte vill ha i framtiden som är lika farliga hemåt. Gäller även Palve. Dags att göra om, och rätt.
Även om han gjort sina mål och poäng, så är det inte såna spelare jag inte vill ha i framtiden som är lika farliga hemåt. Gäller även Palve. Dags att göra om, och rätt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: vilket skämt till PP jag vet fan inte vad man ska säga om de här laget alltså
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Modano:
Korrekt dömd straff
De kollade ifall han drog pucken bakåt, vilket man får så länge färdriktningen är framåt, vilket den var.
Så där gör domarna rätt.
Korrekt dömd straff
De kollade ifall han drog pucken bakåt, vilket man får så länge färdriktningen är framåt, vilket den var.
Så där gör domarna rätt.
+ 1
« Föregående · 2488511 · Nästa »