1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779402 inlägg · 7967 ämnen

Inte över riktigt än


Sv: Inte över riktigt än
Så jävla skitnödigt från nedsläpp ikväll, mumin familjen i båset har gått och bastat sen 45 min sen.

Sv: Inte över riktigt än
Peja: Nää, det är totalt mörker faktiskt.

Sv: Inte över riktigt än
Modano: Du får tappa kontrollen och stå still hur jäkla mycket du vill, domarna tar ett enligt regelboken helt korrekt mål.
Det är väl snarare bra att man tittar på situationer om man är osäker så att det blir rätt bedömt!

Sv: Inte över riktigt än
Blå grottan: Tycker vi kan sparka alla på isen också för någon större skillnad gör dom inte när dom spelar..

Sv: Inte över riktigt än
J-S: Glöm inte att ni är soffpotatisar. Ni vet inte om det var detta Brynäs planerade för när man byggde laget.

Sv: Inte över riktigt än
Hank81: Vem ska man ersätta med, Ove Molin?

Sv: Inte över riktigt än
Hank81: Går inte att bänka någon. Finns ju inget annat att sätta in?

Sv: Inte över riktigt än
parks: Så bottenlöst usel puckbehandling av samtliga Brynäsare. Nästan skönt att plåstret rycks redan ikväll. Bara att slicka såren och börja ladda inför kvalserien. Malmö går in som favoriter. Hej

Sv: Inte över riktigt än
Inte kört för Brynäs i HA.
Men jävligt kört i HA med Alcen vid rodret , en sån dålig kapten på en segelskuta skulle blivit upphängd i stormasten av besättningen.

Sv: Inte över riktigt än
Det är så otroligt krampaktigt. Inget fungerar offensivt.

Timashovs spel i 5 mot 3 är under all kritik. Ser ut som att han försöker ge Timrå 2-0.

Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: hålle med

Sv: Inte över riktigt än
brynäs08: bänka palve och dima

Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Typiskt Brynäs att man var bra senast (åtminstone i en period...) och klarar därefter inte av att följa upp med en ny bra insats. Det har varit ett problem under hela säsongen. Timrå är ju klart bättre ikväll och hade lett med mycket mer om det inte vore för Olkinuora.

Sv: Inte över riktigt än
munkas: Puss och kram 🥰

Sv: Inte över riktigt än
dabif: Hehe pinsamt

Sv: Inte över riktigt än
lapad: sparka folk nu, det ska fan vara tomt på kontoret redan imorrn.

Sv: Inte över riktigt än
Kval.
Degradering.
Förnedring.
Kul att pryo eleverna på Brynäs lyckas med att gömma sig i 51 omgångar för media.

Sv: Inte över riktigt än
Jävlar vilken vilja och kämpaglöd jag ser i Brynäs. Vinner varje närkamp och varenda beslut på isen är precis rätt.
Borde bli sm-guld snart.

Sv: Inte över riktigt än
J-S: Det är lugnt. Vi börjar klättra efter jul 👍

Sv: Inte över riktigt än
Pang bom och kvalet är definitivt klart, vilket jävla skämt till lag🤮

Sv: Inte över riktigt än
lapad: Ja för det lär ju göra nån skillad om vi klarar kval eller inte

Sv: Inte över riktigt än
Helt otroligt hur jävla sopigt ett lag kan bli

Sv: Inte över riktigt än
Så väntat så man orkar inte bli förbannad längre..

Sv: Inte över riktigt än
Stefan R 63: godnatt

Sv: Inte över riktigt än
parks: Sådär, då var det bara att ladda om. Nästa tisdag börjar kvalhelvetet... igen.

Sv: Inte över riktigt än
parks: Då är det klart för kval....... igen...
Sparka Alcén, sparka Honken

Sv: Inte över riktigt än
Bedrövligt anfallsspel.

Tack för kaffet.

Sv: Inte över riktigt än
Peja: spiken

Sv: Inte över riktigt än
Dubbeld: Försvarar inte skitsnack men är en jävla skillnad på att avsluta en spelares karriär och att slänga käft och vräka ur sig dumheter,
Helst när man ser att spelaren som utdelar boardingen klarar sig utan matchstraff för ibland det fulaste du kan göra på isen , kan gör vilken som helst att tappa det, Spelaren har inte puck utan är helt försvarslös en meter ifrån sarg framåtböjd och Timrå spelaren utdelar en tackling knuff i ryggen och vissa Timrå fans hurrar,
Fy fan domare Timrå fans skäms om detta inte är en avstängning många matcher vilket inte hjälper Brynäs, men annars lägg ner disciplinnämnden.

Sv: Inte över riktigt än
parks: go natt...sorgligt..gäng..

Sv: Inte över riktigt än
Falken: Palve är en B-spelare. Inte en spelare som fungerar i en ledande roll i ett vinnande lag. Med så ojämna ledande spelare får du ojämna lagprestationer.

Sv: Inte över riktigt än
parks: SAIK och Växjö ... vad har hänt i dessa lag? Borde varit klara vinster.

Sv: Inte över riktigt än
öhlund palve totalt iskalla..

Sv: Inte över riktigt än
Ölund och Eklind i pp alltså…

Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Rekonstruktionen rullar vidare. Vi har inget i SHL att göra med detta lag/företag. Det är för dåligt i alla led och det finns inget hopp kvar snart.

Sv: Inte över riktigt än
Falken: vad FAN gör de i PP

Sv: Inte över riktigt än
Man vill nog inte vinna den här matchen när man spelar så huvudlöst i pp. Herregud!

Sv: Inte över riktigt än
Simmalugnt: Jag försöker i båda trådarna! Negativt resultat än så länge...

Sv: Inte över riktigt än
vonDöbeln:
Slå dig du en rom o sätt på dig mystofflorna framför brasan framför er enkla resa till 3p

Sv: Inte över riktigt än
Tima...

Även om han gjort sina mål och poäng, så är det inte såna spelare jag inte vill ha i framtiden som är lika farliga hemåt. Gäller även Palve. Dags att göra om, och rätt.

Sv: Inte över riktigt än
Zource: Försöker du skaffa nya kompisar här? Sött.

Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: det är uruselt... helt otroligt..

Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: vilket skämt till PP jag vet fan inte vad man ska säga om de här laget alltså

Sv: Inte över riktigt än
Andy Tiger: Kommer knappt in i offensiv zon i 5 mot 3..

Sv: Inte över riktigt än
Nr 28 fy fan

Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: Mycket bra 5 mot 3. Ett stort jävla skämt!!

Sv: Inte över riktigt än
Fy fan så odugligt..

Sv: Inte över riktigt än
Vilket patetiskt jävla lag detta är.....

Sv: Inte över riktigt än
En sån där grov puck out borde bli 5 min utvisning!

Sv: Inte över riktigt än
Modano:

Korrekt dömd straff

De kollade ifall han drog pucken bakåt, vilket man får så länge färdriktningen är framåt, vilket den var.

Så där gör domarna rätt.

« · 2488511 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)