Inte över riktigt än
« Föregående · 2486085 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Ser inte matchen. Smyger med telefonen under middagsbordet medan jag konverserar med svärmor.
En konst vi hockeyfanatiker behärskar väl. Vi har alla varit där. Ikväll är det min tur.
En konst vi hockeyfanatiker behärskar väl. Vi har alla varit där. Ikväll är det min tur.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: Det vore en snygg syn. Men jag tänker på arvet och spelar mina kort väl.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Zappaholic: Samma här . Får uppdateringar på tlf . Mer klarar jag inte av nu . Är så satans besviken på hela föreningen ..
Sv: Inte över riktigt än
SaggeBoy: Vi spelar bra och HV har inte alls vaknat ännu. Det får gärna fortsätta så här 😅
Sv: Inte över riktigt än
SaggeBoy: Helt ärligt så har dom spelat så här många matcher ( riktigt bra ) men inte fått utdelning.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Bratwursten : Riktigt bra första period av Brynäs. Påkopplade, går in i alla situationer 100% och spelar desperat. Hoppas inte Manner aktivierar styrspels-zombie-hockeyn i andra.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
GRYMT starkt att mentalt vara såhär påkopplade och modiga på isen, trots det prekära läget!
HV har ingenting fram till en riktig slumppuck i sista minutrarna som letar sig in.
Forza Brynäs!
HV har ingenting fram till en riktig slumppuck i sista minutrarna som letar sig in.
Forza Brynäs!
+ 8
Sv: Inte över riktigt än
Härlig period där vi dominerar Hv. Men..varför kan vi aldrig stänga igen i slutet av perioderna? Alltid dessa psyklogiskt tunga mål bakåt.
Men spelet är bra, hoppas vi kan hålla detta uppe. Det blir av yttersta vikt att inte ta dåliga utvisningar, vi vet redan att Hv kommer få några billiga av domaren, så ge dom inget extra.
Men spelet är bra, hoppas vi kan hålla detta uppe. Det blir av yttersta vikt att inte ta dåliga utvisningar, vi vet redan att Hv kommer få några billiga av domaren, så ge dom inget extra.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
eltifoso: vet inte, vi har Lindbäck, det kan kosta.
Hoppas att jag har fel och att han har gjort matchens groda och att det stannar vid den…
Hoppas att jag har fel och att han har gjort matchens groda och att det stannar vid den…
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: han och hildeby är väl störst i shl? Borde röra sig minst, eller så ser man det tydligare för det är mer kroppp som flyttas
Sv: Inte över riktigt än
Jockster : Lindbäck känns ju allt annat än stabil. På målet står han ju och sover.
Sv: Inte över riktigt än
Viktigt hemjobb av Palve på en av de första skotten från hv. Men han var inte villig att ta det hemjobbrt och tog det lugnt i början. Han han jobbat ordentligt han han tagit jobbet direkt och på så. Is varit i bättre läge samt då visat lindbäck att den här kille har jag koll på.
Hans tvekan där var på vippen att kosta ett baklängesmål.
Hans tvekan där var på vippen att kosta ett baklängesmål.
Sv: Inte över riktigt än
Känns ju kul för matchen att Brynäs ställer Lindbäck så att HV kan komma ikapp. Första tavlan gjord, när kommer nästa?
+ 1
« Föregående · 2486085 · Nästa »