Inte över riktigt än
« Föregående · 2486199 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Bulten: helt ok med 3-1 efter första. 9-3 om det fortsätter i samma takt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Peja: precis, vi vinner de flesta närkamperna/1 mot 1. Det är absolut den viktigaste ingrediensen att vinna hockeymatcher tillsammans med bra målvaktsspel.
Enligt mig är hockey ingen ”bollsport”. Det är en kampsport med boll, dvs puckinslag.
Vi trycker på med framgång idag.
HV spelar Manner-hockey, ”trap”. Hoppas det straffar sig.
Enligt mig är hockey ingen ”bollsport”. Det är en kampsport med boll, dvs puckinslag.
Vi trycker på med framgång idag.
HV spelar Manner-hockey, ”trap”. Hoppas det straffar sig.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Varför sitter cmore-studion och gråtrunkar över Hv och uteblivna utvisningar? De vann för helvete förra matchen med en för mycke på plan.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
Vi får se hur det går. Men hade tagit 3-1 efter första före matchen. Men det tyder väl lite på att HV haft lite flax senaste 10 och vi inte har haft det.
Visst, vi har tagit avslut på mål snabbare idag vilket är positivt. Men senaste 10 tabellen är lite missvisande.
Ananlytikern verkar säg samma.
Visst, vi har tagit avslut på mål snabbare idag vilket är positivt. Men senaste 10 tabellen är lite missvisande.
Ananlytikern verkar säg samma.
Sv: Inte över riktigt än
Bulten: Nu hoppas vi att Lindbäck gjort sin sista groda i kväll annars är det stort misstag att ställa honom i målet i en sån viktig match. Om vi klarar oss kvar i SHL kommer Lindbäck vara båsöppnare eller kommer man envist satsa med att låta honom stå? Alternativet är att han får leta efter ett annat alternativ.
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Nja. Jag är inte lugn på långa vägar. Det är fan att Limpan släpper denna. Kan kosta.
Sv: Inte över riktigt än
Bulten: Du lyckas med hjälp av din förvridna rättshavererade hjärna plus ditt Limpanhat att t.o.m få deras otagbara flipperslumpmål till en tavla.
Haha…
Haha…
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Mmm… Märkligt mål men jag sållar in det till vasst avslut plus en jävla tur från den vinkeln… Inte stor lucka att få in den på…
Sv: Inte över riktigt än
Vi kan konstatera att det är en riktigt bra period. Vi kan också konstatera att vi hittat vägar till förluster förut.
Som sagt, inga jävla idiotutvisningar, fortsatt skärpa och inga målvaktstavlor, då kan vi ta detta.
Som sagt, inga jävla idiotutvisningar, fortsatt skärpa och inga målvaktstavlor, då kan vi ta detta.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Danne66: fattar inte varför Lindbäck står, han är ju allt annat än stabil. Han kommer göra minst en tavla i den här matchen.
Med han i kassen så måste vi göra minst 5 mål.
Med han i kassen så måste vi göra minst 5 mål.
Sv: Inte över riktigt än
Davey85: Otroligt viktigt att komma ut med samma intensitet i 2:a. Fortsatt disciplinerat och låt inte HV andas. Mycket som ser bra ut i 1:a
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Hank81: Tänkte så jag oxå men fick mig en tankeställare när man såg analytikern på Cmore.
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: jag blir livrädd varje gång dem skjuter på sollet. Känns som att han har hål i kroppen
Sv: Inte över riktigt än
Varför inte två min för diving också? Behöver Hv-killen lägga sig ner? Dima får ju alltid diving för det. Jävla svin
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
vti-peter: jag hängde inte med i % + eller - hur räknade dom där med målvakterna. Gjorde en wiskey när dom förklarade hur dom tänkte😀
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Hv får ha extra spelare på isen. Fråga Leksand. Fan vad jag inte gillar Hv
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: otroligt mycket mer nervös med Lindbäck i kassen kontra Olkinoura.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Huge: Lindbäck håller ju inte ihop armarna och kropp. För 10 gången denna säsong. Sätt på sig monoklarna nu. Apropå Limpan hat - det DU står för är ren och skärt supporterhat. Är det någon härinne du har respekt för? Usch!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Snälla byt ut Limpan! Han ser ju helt vilsen ut i målet. Kommer kosta oss matchen om han
forsätter så här.
forsätter så här.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Henrik_Tikare:
Statistiken byggde på antal räddningar och svårigheten på dessa dvs försvarsspelet räknas inte med. Kontentan av det lilla jag hann se var att Lindbäck låg klart högst av Brynäs målvakter (bättre än Ortio) o typ 6:a totalt. Men som sagt hann bara se det snabbt.
Statistiken byggde på antal räddningar och svårigheten på dessa dvs försvarsspelet räknas inte med. Kontentan av det lilla jag hann se var att Lindbäck låg klart högst av Brynäs målvakter (bättre än Ortio) o typ 6:a totalt. Men som sagt hann bara se det snabbt.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Var det inte Malmö Brynäs dominerade i första bara för att gå ut i andra och sedan glömma bort hur man spelar.
Inget nytt med andra ord.
Inget nytt med andra ord.
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: han har ju hållit ihop lemmarna i NHL några säsonger så vi skall inte vara så snabba att döma
« Föregående · 2486199 · Nästa »