1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779055 inlägg · 7967 ämnen

Inte över riktigt än


Sv: Inte över riktigt än
{9684}: Helvete vad fint att ta en titt i mobilen precis där…

Sv: Inte över riktigt än
Sjukt viktigt mål, kändes som matchen höll på att vända totalt.

Sv: Inte över riktigt än
Varje gång Lindbäck gör en förflyttning i sidled känns det som han gör det 2 dm för långt. Sen har han svårt att hinna tillbaka i position igen.

Sv: Inte över riktigt än
varulf: ”snabba att döma”, har du sett denna säsong?????

Killen har spelat hockey i princip hela sitt liv och kunde inte vänja sig till stor rink efter typ 30 (TRETTIO) matcher ….

Vet inte om han har gjort det ännu?

Sv: Inte över riktigt än
HELVETES SÅLL!!

Sv: Inte över riktigt än
Pffff... 😮‍💨

Sv: Inte över riktigt än
Men hur är det möjligt? Rädda något för helvete!!!

Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Lindbäck helt ihålig återigen

Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Svagt avslut av Shore. Där ska han vara tät längs isen.

Sv: Inte över riktigt än
Anders Berg: Han är en alldeles för stor osäkerhet i defensiv zon.

Sv: Inte över riktigt än
2 chanser 2 mål

Sv: Inte över riktigt än
Jobbocop: Byt!!!!

Sv: Inte över riktigt än
Spacebb: Byt målvakt innan det är försent

Sv: Inte över riktigt än
Säger ju det. Måste byta ut Lindbäck….

Sv: Inte över riktigt än
Nu är det två skitmål i baken, men Lindbäck är inte tryggheten vi behöver. Han ser rätt förvirrad ut, och är väldigt "rörig" vid förflyttningarna.

Sv: Inte över riktigt än
Byt ut honom för helvete!!

Sv: Inte över riktigt än
Bulten: Ja vad ska man säga.. Huge vet nog..

Sv: Inte över riktigt än
Bulten: Lindbäck håller 👍

Sv: Inte över riktigt än
Bulten:
Fy fan vad bedrövlig han är

Sv: Inte över riktigt än
Jobbocop: Fullkomligt obegripligt hur man kan ställa Lindbäck i mål i en sådan här match.

Sv: Inte över riktigt än
Silfver: håller med vi skulle haft 4-0 annars

Sv: Inte över riktigt än
Med en bra målvakt hade vi haft 4-0.

Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912: Text tv 377?

Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Alltså, om vi förlorar denna match så kommer jag ÖPPET kräva att Honken lämnar Brynäs. Det är sjukt om hur Manner kan låtas påverkas av Honken.

Sv: Inte över riktigt än
Silfver: Manner/coachning de luxe

Sv: Inte över riktigt än
Att Lindbäck inte byter av sig själv..
Måste ju inse att inget funkar för honom just nu.

Sv: Inte över riktigt än
Jösses, har Limpan en förstått att matchen börjat?
Ser ut som en av sengångare i Zootroopolis

Sv: Inte över riktigt än
Förstakedjan kliver fram ikväll. Larsson dominant

Sv: Inte över riktigt än
vti-peter: lite gotycklig % då vad som är svåra skott.

Sv: Inte över riktigt än
Bratwursten : Larsson är fruktansvärt bra ikväll. Klass!

Sv: Inte över riktigt än
Thias30: Du kan väl för i helvete inte lasta limpan för det målet?

Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912: till en ev seger ja. Men fan va skakig han är . Byt

Sv: Inte över riktigt än
Runkandet i studion fortsätter med bilder från 95 och 2017. Varför inte veva när Palve sköt ner packet?

Sv: Inte över riktigt än
Det var ju i de två kommande matcherna, inför kvalet, som Lindbäck skulle stå. Dagens match är ju säsongens viktigaste och då behöver vi en målvakt att lita på.

Sv: Inte över riktigt än
lapad: Olkinoura bör ju stå varenda match i kvalet om vi tappar poäng ikväll.

Sv: Inte över riktigt än
lapad: det ligger mkt i vad du säger

Sv: Inte över riktigt än
Att den där jävla klippen från när äkliga HV vann på 90: talet.
Kommer jämt när vi möter HV..
Är så trött på det.

Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: 4-2 till oss 👍

Sv: Inte över riktigt än
Henrik_Tikare:
Jo men det finns väl en skala och det säger iaf betydligt mer än vanlig räddningsprocent.

Sv: Inte över riktigt än
Borde va pp för oss. Eller får man slashas och slåss när man fått en regelrätt tackling? Nu får Lenc tackla efter avblåsning.

Domaren suger Hv's k***r

Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912: Åfan..... men Lindbäck levererar enligt dig🙈

Sv: Inte över riktigt än
Davey85: Rödda visar vägen 👍

Sv: Inte över riktigt än
Davey85: det handlar mkt om att man läskar sig på att vi aldrig varit ur högsta ligan

Sv: Inte över riktigt än
{8399}: jo det kan jag.
Första alldeles för långsam i förflyttningen.
Andra ska man lyckas hålla tätt efter isen..

Sv: Inte över riktigt än
Anders Berg: Lindstein är ju fenomenal.

Sv: Inte över riktigt än
Anders Berg: i mina ögon har vi bara ett val och det är att finnen står resten av matcherna

Sv: Inte över riktigt än
Davey85: där hade vi tur, tvåa på Strömgren

Sv: Inte över riktigt än
Lindbäcks sidförflyttningar är verkligen inte bra, så långsamma, långsamma och kommer ofta för långt förbi stolpen och får då ännu längre till andra stolpen... Puh, det här blir en pärs för varje skott som HV skjuter

Sv: Inte över riktigt än
Brynäs ledning skulle behöva en god man som tar alla beslut åt dom..... kanske något att satsa på i båset hädanefter?

Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Limpanhatarna ser det dom VILL se: tavlor överallt, oavsett.
Shore missar sitt försök att avsluta, blir lite hakad och får istället iväg en fösare invid stolpen vilket ställer Limpan, som helt rätt går ner i butterfly men inte kan täcka hela ytan nere vid isen efter att ha räknat med ett hårdare backhandavslut.
Det ser alla med ett objektivt hockeyöga…

« · 2486338 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)