Inte över riktigt än
« Föregående · 2486338 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Varje gång Lindbäck gör en förflyttning i sidled känns det som han gör det 2 dm för långt. Sen har han svårt att hinna tillbaka i position igen.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
varulf: ”snabba att döma”, har du sett denna säsong?????
Killen har spelat hockey i princip hela sitt liv och kunde inte vänja sig till stor rink efter typ 30 (TRETTIO) matcher ….
Vet inte om han har gjort det ännu?
Killen har spelat hockey i princip hela sitt liv och kunde inte vänja sig till stor rink efter typ 30 (TRETTIO) matcher ….
Vet inte om han har gjort det ännu?
Sv: Inte över riktigt än
Nu är det två skitmål i baken, men Lindbäck är inte tryggheten vi behöver. Han ser rätt förvirrad ut, och är väldigt "rörig" vid förflyttningarna.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Jobbocop: Fullkomligt obegripligt hur man kan ställa Lindbäck i mål i en sådan här match.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Alltså, om vi förlorar denna match så kommer jag ÖPPET kräva att Honken lämnar Brynäs. Det är sjukt om hur Manner kan låtas påverkas av Honken.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Att Lindbäck inte byter av sig själv..
Måste ju inse att inget funkar för honom just nu.
Måste ju inse att inget funkar för honom just nu.
Sv: Inte över riktigt än
Jösses, har Limpan en förstått att matchen börjat?
Ser ut som en av sengångare i Zootroopolis
Ser ut som en av sengångare i Zootroopolis
Sv: Inte över riktigt än
Runkandet i studion fortsätter med bilder från 95 och 2017. Varför inte veva när Palve sköt ner packet?
+ 11
Sv: Inte över riktigt än
Det var ju i de två kommande matcherna, inför kvalet, som Lindbäck skulle stå. Dagens match är ju säsongens viktigaste och då behöver vi en målvakt att lita på.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Olkinoura bör ju stå varenda match i kvalet om vi tappar poäng ikväll.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Att den där jävla klippen från när äkliga HV vann på 90: talet.
Kommer jämt när vi möter HV..
Är så trött på det.
Kommer jämt när vi möter HV..
Är så trött på det.
Sv: Inte över riktigt än
Henrik_Tikare:
Jo men det finns väl en skala och det säger iaf betydligt mer än vanlig räddningsprocent.
Jo men det finns väl en skala och det säger iaf betydligt mer än vanlig räddningsprocent.
Sv: Inte över riktigt än
Borde va pp för oss. Eller får man slashas och slåss när man fått en regelrätt tackling? Nu får Lenc tackla efter avblåsning.
Domaren suger Hv's k***r
Domaren suger Hv's k***r
Sv: Inte över riktigt än
Davey85: det handlar mkt om att man läskar sig på att vi aldrig varit ur högsta ligan
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: jo det kan jag.
Första alldeles för långsam i förflyttningen.
Andra ska man lyckas hålla tätt efter isen..
Första alldeles för långsam i förflyttningen.
Andra ska man lyckas hålla tätt efter isen..
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Anders Berg: i mina ögon har vi bara ett val och det är att finnen står resten av matcherna
+ 10
Sv: Inte över riktigt än
Lindbäcks sidförflyttningar är verkligen inte bra, så långsamma, långsamma och kommer ofta för långt förbi stolpen och får då ännu längre till andra stolpen... Puh, det här blir en pärs för varje skott som HV skjuter
Sv: Inte över riktigt än
Brynäs ledning skulle behöva en god man som tar alla beslut åt dom..... kanske något att satsa på i båset hädanefter?
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Limpanhatarna ser det dom VILL se: tavlor överallt, oavsett.
Shore missar sitt försök att avsluta, blir lite hakad och får istället iväg en fösare invid stolpen vilket ställer Limpan, som helt rätt går ner i butterfly men inte kan täcka hela ytan nere vid isen efter att ha räknat med ett hårdare backhandavslut.
Det ser alla med ett objektivt hockeyöga…
Shore missar sitt försök att avsluta, blir lite hakad och får istället iväg en fösare invid stolpen vilket ställer Limpan, som helt rätt går ner i butterfly men inte kan täcka hela ytan nere vid isen efter att ha räknat med ett hårdare backhandavslut.
Det ser alla med ett objektivt hockeyöga…
+ 2
« Föregående · 2486338 · Nästa »