Inte över riktigt än
« Föregående · 2488200 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Vilken spets vi har…
Tror som vunnit EM, VM & OS om bolla gris vart en gren…
Tror som vunnit EM, VM & OS om bolla gris vart en gren…
Sv: Inte över riktigt än
Lindström: Jisses vad konstigt Palve och Blomqvist agerar i 2mot2-situationen. Där måste ju Blomqvist driva på mål och Palve skjuta på trafik.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Lindström: Förvånansvärt lite sisu i laget med tanke på andelen finnar.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: sämsta brynäs jag sett. Laget kan inte ens anfalla ordentligt i 5 mot 5.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Peja: håller med: Palve spetsig, avig och jävligt krånglig, svår att spela med.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Supportern: palve, fan vad trött jag är på han. Han lär sig aldrig släppa pucken.
Lindstein duger inte. Alldeles för vek
Lindstein duger inte. Alldeles för vek
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Supportern: därför står HA och väntar på Brynäs.
Klart sämsta laget i SHL tyvärr
Klart sämsta laget i SHL tyvärr
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Husvagnskungen: helt otroligt hur stelt och lamt Brynäs spelar,jag förstår bara inte....
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Alvarez har noll respekt för motståndaren i den situationen. Ser dessutom ut som att han fullföljer precis allt han kan när han redan ser att Kinnvall är illa ute. Matchstraff så det bara skriker om det.
Trist att se Timråtränaren stå och flina när en spelare uppenbarligen är skadad.
Trist att se Timråtränaren stå och flina när en spelare uppenbarligen är skadad.
+ 8
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Ante står alltså och ler när en föredetta Timråspelare ligger skadad. Skönt
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Jahopp, Axel Eriksson får hoppa in i denna viktiga match. Känns inte som att det spelar något vidare roll direkt, sämre kan det ju inte gå. Hoppas det gick bra med Kinnvall.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Dallemas: Utveckla gärna, publiken är ju knäpptyst. Alla fattar ju att Alvarez har gjort bort sig
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Och tjackpundarna på läktaren skanderar Alvarez... Sundsvall är en skitstad, Timrå är en jävla tjackförort till skiten.
+ 9
Sv: Inte över riktigt än
Falken: Matchstraff så jävla fult, boarding.
Spelar ingen vilket lag spelare som gör skit som det matchstraff,
😡🤬
Spelar ingen vilket lag spelare som gör skit som det matchstraff,
😡🤬
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Är INGEN tackling . Det är händerna i ryggen å knuff in i sargen . Hatar när spelare gör så . Skaderisken är så stor . Å domarna viker ner sig . Fyfan
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Chips i båset åt zebrorna eller vad tar sån jävla tid?
28 out & straxt ingenting
28 out & straxt ingenting
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: Hahahaha, den där jävla idioten är totalt ointresserad av pucken går rakt på Kinvall. Det hade varot intressant att se det var omvända roller
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Dallemas: Ja, det håller jag med om är onödigt. Jag menade under själva videobesömningen. Verkar som jag har rätt stor fördröjning även fast det står jag kollar live
Sv: Inte över riktigt än
Visste inte att Timråfansen var så skruvade. Synd, har alltid gillat Timrå, fram tills nu alltså!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Andy Tiger: 2-0 ja.. uppförsbaCken är enorm..., det här här blir tuff kväll
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Håller absolut med. Se mitt inlägg nedanför.
Bara för att förtydliga tycker jag det är sjukt onödigt av Alvarez, står skaderisk vid sargen sädär
Bara för att förtydliga tycker jag det är sjukt onödigt av Alvarez, står skaderisk vid sargen sädär
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Husvagnskungen: haha lustigt sagt av dig när er klubb har namnet av en stadsdel som är känd för just den saken....
+ 1
« Föregående · 2488200 · Nästa »